• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Gert
    Biffus skrev 2014-10-11 22:25:24 följande:
    Du skyddar ju den rasistiska organisationen som vägrar hjälpa muslimer! Har du missat de senaste inläggen, eller är det läsförståelsen som tryter? 
    What? Du vet inte ju inte vad rasism är. Right Hand Aid hjälper kristna och det försöker du få det till något rasistiskt. När blev det helt plötsligt rasistiskt att hjälpa minoriteter?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • StackarsMia
    Biffus skrev 2014-10-11 22:31:49 följande:
    Vad vet du om vilka jag hjälper? 
    Jag vet inte vilka du hjälper. Men jag vet vilka du inte hjälper.
  • FDFMGA
    Gert skrev 2014-10-11 21:14:38 följande:
    Du har rätt att rasism minskar i samhället, det stödjer även forskningsrapporter. Det som däremot ökar i samhället är vänsterextremism.

Intressant, inbillar du dig att även jag har andra nick och jag är ett av dessa troll med olika nick?
    Om du tar höger-vänsterskalan och gör om det från en linjär beskrivning till en cirkulär så kommer du att finna att extremerna plötsligt ligger alldeles intill varandra - som beskrivning av höger- respektive vänsterextremism så inbillar jag mig att det cirkulära betraktelsesättet bättre åskådliggör att skillnaden dem emellan är hårfin i många avseenden.

I övrigt inbillar jag mig inte särskilt mycket - det krävs inte mycket av språkkänsla för att man ska kunna känna igen ett par figurer som återkommer med ständigt nya nick.

Nej, du tillhör inte dessa - inbillar jag mig.
  • Biffus
    StackarsMia skrev 2014-10-11 22:34:06 följande:
    Jag vet att du inte hjälper större delen av världens fattiga. För det har du inte råd med.Skäms
    Har du råd med det? Jag hjälper så mycket som jag har möjlighet till. Skänker till välgörenhet, hjälper folk i min närhet, hjälper folk på stan (som jag inte känner). Idag ska jag spela på en välgörenhetskonsert (insamling).
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-11 22:41:20 följande:
    What? Du vet inte ju inte vad rasism är. Right Hand Aid hjälper kristna och det försöker du få det till något rasistiskt. När blev det helt plötsligt rasistiskt att hjälpa minoriteter?
    För att de exkluderar folkgrupper. Att vara rasist är inte att göra livet sämre för alla människor. Tror du det själv eller? 
    StackarsMia skrev 2014-10-11 22:45:19 följande:
    Jaså. Berätta för mig. 
  • Gert
    Biffus skrev 2014-10-12 07:55:30 följande:
    För att de exkluderar folkgrupper. Att vara rasist är inte att göra livet sämre för alla människor. Tror du det själv eller? 
    StackarsMia skrev 2014-10-11 22:45:19 följande:
    På vilket sätt gör RHA livet sämre för muslimer?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-12 09:26:39 följande:
    På vilket sätt gör RHA livet sämre för muslimer?
    Att de inte får hjälp?!!! Är det svårt att förstå att livet blir sämre om man inte får hjälp när man är i nöd?
  • Gert
    Biffus skrev 2014-10-12 10:31:15 följande:
    Att de inte får hjälp?!!! Är det svårt att förstå att livet blir sämre om man inte får hjälp när man är i nöd?
    Det finns ju massor av hjälporganisationer som hjälper muslimer. Jag har svårt att ta dig på allvar när du skriver att RHA gör livet sämre för muslimer bara för att de inte hjälper just muslimer. 
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-12 15:03:47 följande:
    Det finns ju massor av hjälporganisationer som hjälper muslimer. Jag har svårt att ta dig på allvar när du skriver att RHA gör livet sämre för muslimer bara för att de inte hjälper just muslimer. 
    Och de andra hjälporganisationerna, som hjälper alla, hjälper alltså inte kristna? Alla människor har samma rätt till liv, oavsett om man är muslim, kristen eller något annat. 

SD skriker ofta om att det behövs hjälp i närområdet. Nu ser man vad de menar med det. 
  • Gert
    Biffus skrev 2014-10-12 15:06:21 följande:
    Och de andra hjälporganisationerna, som hjälper alla, hjälper alltså inte kristna? Alla människor har samma rätt till liv, oavsett om man är muslim, kristen eller något annat. 

SD skriker ofta om att det behövs hjälp i närområdet. Nu ser man vad de menar med det. 
    Jag har aldrig påstått att andra hjälporganisationer inte hjälper kristna. Vill du se en lagstiftning där staten ska bestämma vilka som hjälper vem? Om man inte kan hjälpa alla så ska man inte hjälpa någon, eller?
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!