Smutsiga sanningar om SD!
Ja men jag gissade också att det var muslimer som gjorde det i Norge. Sedan att jag och Kent hade fel är väl inget konstigt. Detsamma som jag gissar på att det är Ryssar i Sthlm skärgård. Inget konstigt. Gissa får man väl göra?
Om fritidsgårdarna vet jag faktiskt inte va han mena. Men om det är en ursäkt att det finns bilbränder, stenkastning, upplopp etc i det nya spännande mångkulturella Sverige pga fritidsgårdar verkar ju lite konstigt.
Vi tar emot mycket menainvandrare ja, och då är det tråkigt att många belönar Sverige med det uppförande som är olagligt i Sverige.
Det är väl självklart att det är sjukt att en våldtäktsman och en skattebrottsling får nästan samma straff. Sedan att dom flesta överfallsvåldtäkter (77% enligt Brås rapport) är invandrare är ju bara sant.
Angående boende på slott så är det nog taget ur ett sammanhang. Dom måste ju gjort något brottsligt annars så finns det ju ingen anledning att skicka ut dom. Sd har mycket invandrare i partiet och Kent har aldrig sagt att dom skall skickas ut.
Nej, det är det inte.
Guess what? Det är inte bara vita svenskar som kan vara rasister...
Angående Mena igen så jag håller med han. Att vi dagligen drabbas av våldtäkter, stenkastning, bilbränder i detta mångkulturella fiasko är självklart tråkigt. Det trygga Svenska Emil i Lönneberga samhället finns inte kvar längre tyvärr.
Det trygga Emil i Lönneberga-samhället har aldrig funnits. Det är en saga.
"Araber drivs av hat." Kan jag inte försvara om du inte lägger ut hela dialogen som fördes när han sa detta.
Det är ett rasistiskt uttalande oavsett vad som har sagts innan.
Det Björn söder sa är inte så slipat. Vad är normalt? Men tydligen har inte homosexuella tagit illa vid sig för Sd är största partiet hos dessa personer. Och anledningen till det är tror jag för rädslan för Islam hos homosexuella.
Att muslimerna är vårt största hot kan jag nog hålla med om när man tittar på vad som görs i denna religions namn. Sedan när tex moskeerna granskades här i Sverige så kom man ju fram till att 90% förnedrade kvinnor i form av månggifte, slå sin fru och våldtäkt( den enda gången kvinnan fick neka sex till mannen var när hon hade mens, hedersvärt!). Kolla på ug det var ett fruktansvärt reportage. Sedan den imam som sa nej på allting han fick sparken. Så visst är Islam oroande.