BF Juni 2015
Hoppas du fyndar mycket kul! :)
Nu ska jag iväg till BM och lyssna på lillplutts hjärtslag för första gången! <3
Hej alla glada!
Vet inte riktigt vem jag ska fråga, men hur gör alla ni här inne med sex? Som vanligt, eller har ni fått hitta på "specialare"?
Jag är i v 28 nu och kör på som vanligt, typ.. Undviker att vara upptill då det ger sammandragningar.. Och magen börjar ju bli liiite i vägen för vissa positioner :P
Någon mer som har gjort/ska göra glukosbelastning? Ska göra min om 30 minuter. Är det så äckligt som man hört talas om?
Hej! Jag hoppar in här.... har bf 2/6..... lite sent att hoppa in nu kanske men det är ju ett par veckor kvar ;)!
Hur mår ni allihop? Själv går jag in i v 31 imorhon och längtar nu och hoppas att de sista 9 veckorna går fort.....
Idag gick Jag snitt beviljat så kommer få ett datum en månad innan Bf för dag och tid känns bra och läskigt på samma gång men vet att det är det bästa för mig:) någon här inne som har gjort snitt får gärna dela med er av era erfarenheter:)
Frallanz/ jag har extremt snabba förlossningar och hinner inte med smärtstillande och förra var det en planerad förlossning pga det och Dom höll inte förlossningsplanen så jag har tappat förtroendet och litar inte alls på vården till och med över läkaren bad om ursäkt för detta i dag då jag har depressioner som kommit och gått är det viktigt för mig med kontroll:) att jag hinner med att förstå vad som händer.
Frallanz/ två veckor innan Bf snittar dom och en månad innan får man Datum och tid, vi väntar en liten kille denna gång enligt ultraljudet:)
Kikar in - Datum 1.a juni, så har gått in i vecka 31 ... Det närmar sig :)
Mår ganska bra, lite jobbigt nu på jobbet då jag sitter still mkt och sitter inte så bekvämt,
Sover sämre och är upp och kissar tidigt på morgonen..
Men vad vi Längtar nu!!!