• hjärtemamma

Träningsutmaning

Under våren var jag med i en tråd där vi pepprade varandra mycket och även hade en träningsutmaning och jag tänkte starta en liknande utmaning igen och hoppas några vill hänga på

Man ska göra 60 träningspass av något slag innan julafton. Ett träningspass måste vara minst 30 minuter och man väljer själv vilken form av träning man vill göra. Huvudsaken är att man rör på sig. Efter varje träningspass så rapportera man det i tråden.

Utmaningen börjar i morgon så kom igen och häng på.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 09:07
    Tanken med utmaningen är att motivera oss som behöver komma i gång med träningen , men har svårt att ta tag i det. Kanske behöver man gå ner i vikt och behöver en liten spark där bak

• Svar på tråden Träningsutmaning
  • Solstråle00001
    Mee skrev 2014-11-09 15:00:19 följande:
    Vad duktig då är! Själv kom jag igång med träningen igen igår efter en massa förkylningar! Nästa vecka blir det många fler träningar för mig :)

Pass 9/60 powerwalk 45 min!
    Skönt att du är frisk igen och kan träna!

Skulle simmat efter jobbet men det kom annat emellan
  • Mee
    Solstråle00001 skrev 2014-11-10 19:05:24 följande:
    Skönt att du är frisk igen och kan träna!

Skulle simmat efter jobbet men det kom annat emellan

Ja, äntligen! :) Blir sjuk oftare nu då sonen nyss har börjat på dagis och alla baciller som kommer hem :P

Åh vad synd! Hoppas du kanske kan göra det en annan dag här i veckan! :)

Vad och hur tränar du? :)

Pass 10/60: powerwalk 45 min och benövningar, insida/utsida lår :)
  • Solstråle00001
    Mee skrev 2014-11-10 21:22:27 följande:

Ja, äntligen! :) Blir sjuk oftare nu då sonen nyss har börjat på dagis och alla baciller som kommer hem :P

Åh vad synd! Hoppas du kanske kan göra det en annan dag här i veckan! :)

Vad och hur tränar du? :)

Pass 10/60: powerwalk 45 min och benövningar, insida/utsida lår :)
    Bra jobbat.

Springer och simmar. Fast jag har kommit av mig efter sommaren för då var det för varmt och nu har jag varit sjuk endel. Simmar försöker jag göra nån gång ibland på väg hem från jobbet då jag slutar sent fast simning är otroligt tråkigt!
  • Mee
    Solstråle00001 skrev 2014-11-11 15:31:59 följande:

Bra jobbat.

Springer och simmar. Fast jag har kommit av mig efter sommaren för då var det för varmt och nu har jag varit sjuk endel. Simmar försöker jag göra nån gång ibland på väg hem från jobbet då jag slutar sent fast simning är otroligt tråkigt!

Solstråle00001 skrev 2014-11-11 19:59:09 följande:

Mee: snyggt!

Har sprungit och gått 3 km med min dotter! Så pass 12/60

Okej, härligt! Har funderar på att börja simma men får se hur jag hinner med :)

Härligt! :)
  • Mee

Härligt vad hurtig du är solstråle! :)

Själv tog jag en vilodag idag, har haft så otroligt ont inländryggen! :O

Svar på tråden Träningsutmaning