• hjärtemamma

Träningsutmaning

Under våren var jag med i en tråd där vi pepprade varandra mycket och även hade en träningsutmaning och jag tänkte starta en liknande utmaning igen och hoppas några vill hänga på

Man ska göra 60 träningspass av något slag innan julafton. Ett träningspass måste vara minst 30 minuter och man väljer själv vilken form av träning man vill göra. Huvudsaken är att man rör på sig. Efter varje träningspass så rapportera man det i tråden.

Utmaningen börjar i morgon så kom igen och häng på.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 09:07
    Tanken med utmaningen är att motivera oss som behöver komma i gång med träningen , men har svårt att ta tag i det. Kanske behöver man gå ner i vikt och behöver en liten spark där bak

• Svar på tråden Träningsutmaning
  • isaswe

Och självklart skall det stå benpass och inte barnpass :)

isaswe skrev 2014-09-20 12:02:13 följande:

60 min barnpass på gymmet avklarat :)

Pass 4 denna vecka - 4/60 so far

• hjärtemamma
    isaswe skrev 2014-09-20 12:03:10 följande:

Och självklart skall det stå benpass och inte barnpass :)

Haha jag tänkte det, började fundera på vad barnpass var för någonting
  • Solstråle00001

Vad bra ni kämpar! Själv blev jag förkyld direkt när jag la till tråden och nu har jag dessutom feber Typiskt!

• skyus

Första passet gjort- promenad 30 min. Fortfarande halvsjuk, men skönt att röra på sig! 1/60

• Mee
    isaswe skrev 2014-09-18 23:01:37 följande:

Nej, så får du inte tänka. De negativa tankarna måste bort.

Jag tror på medelmåtta. Alltså att inte förbjuda sig själv något. Då blir man bara besatt av det förbjudna.

Och ha realistiska mål, annars är man dömd att misslyckas. Delmål och belöning är bra också. Belöna sig själv när man lyckats med att ett mål.

Jag gillar att frysa in vindruvor och äta. Jättekonstigt, men det fungerar väldigt bra som substitut för godis :)

Sen köpte jag proteinpulver. Vissa smaker är väldigt söta . Testa potionspåsar från fitnessguru. De har väldigt många smaker. Funkar bra att dricka det istället när man är sugen på något :)

Nej jag vet att jag inte borde tänka så men det är så otroligt lätt för mig att göra det nu då jag vantrivs så otroligt med min kropp. Fel, jag vet men svårt att inte göra det nu tyvärr...

Ja, så är det ju. Lite av allt är nog bäst :)

Haha frysa in vindruvor har jag aldrig gjort :P men låter gott. Så kanske något man ska börja med :)

Hmm protinpulver har jag aldrig testat. Vet inte om det är något för mig men får testa :)
  • Sanjos

Tisdag pass 2/60: 60 min på gym, kondition och lite styrka.
    Igår pass 3/60: 60 min promenad med hund.

• hjärtemamma

Vad härlig att se att flera av oss har kommit igång. Nu är det bara att kämpa på, det är oftast tuffast i början

Svar på tråden Träningsutmaning