• Jessica 868

BF inom två månader

Väntar mitt andra barn och är gravid i vecka 36. Börjar bli smått nervös eftersom min första förlossning var lätt. BF är 10/10. Någon som känner för att skriva av sig och följa varandras resa mot förlossningen..?!

• Svar på tråden BF inom två månader
  • Jessica 868

Tack. Nu börjar man tyvär vänja sig vid den gravida magen och att ingenting händer. Men hoppas innerligt att jag slipper bli igångsatt så att kroppen själv är med på allt. Och snabbt ska det gå.

BigMami skrev 2014-10-21 19:42:00 följande:

Tycker så synd om dej Hoppas verkligen att liten tittar ut nu! Jag tyckte att det var hemskt att gå över med två dagar med två av mina barn. Usch!

Håller tummar och tår hårt nu och hoppas på att den kommer i natt

Kram

• BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-21 20:18:13 följande:

Tack. Nu börjar man tyvär vänja sig vid den gravida magen och att ingenting händer. Men hoppas innerligt att jag slipper bli igångsatt så att kroppen själv är med på allt. Och snabbt ska det gå.

Snart så har du din guldklimp
  • BigMami

Men nu tror jag i alla fall att du har fått din bebis när du inte har skrivit idag

Hoppas det i alla fall!

Kram

• Jessica 868

Ingen bebis än går bara och väntar och har jätte tråkigt..

BigMami skrev 2014-10-22 18:57:49 följande:

Men nu tror jag i alla fall att du har fått din bebis när du inte har skrivit idag

Hoppas det i alla fall!

Kram

• BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-22 21:27:24 följande:

Ingen bebis än går bara och väntar och har jätte tråkigt..

Men herregud vilken envis liten! Fy sjutton vad jag tycker synd om dig. Så himla tråkigt att sysselsätta sig de här dagarna. Man känner sig bara stor och klumpig!

All lycka till, till dej att den kommer just IDAG

KRAMAR <3
  • Pernilla0414

Fy vad jag tycker synd om dig med! Liten envis tjej ;) mammig redan innan födseln :) följer tråden och väntar med spänning på nör du skriver "äntligen" :)

• Jessica 868

Idag är en bra dag faktiskt och jag tänker att bebisen kommer när den vill. Så idag gör det inte så mycket att den är sen.

Det kommer lite av slemproppen hela tiden också, när jag besöker toaletten. Så något är på G, frågan är bara hur långt tid det ska ta innan det sätter igång. Hoppas på att vattnet ska gå varje gång jag reser mig. Men nu är det iallafall "bara" en vecka kvar innan dom kommer plocka ut bebisen om den inte kommit av sig själv. Så får försöka njuta nu i det sista och mysa med min stora tjej. Bebisen är så nära ändå

Känns skönt att jag inte är lika otålig som jag varit utan nu är tankarna bara Äch den kommer snart annars plockar dom ut den envisa jäkeln. Hehe.. Liten mammagris redan

Kram och tack för att ni väntar otåligt med mig.

• Jessica 868

Ingen bebis än. har fixat och donat hemma så bebis kanske vill komma inatt ..

Ska in till förlossningen imorgon på kontroll och hoppas då att dom gör någonting annat än att "bara" lyssna på bebisens hjärta.

Kram

Svar på tråden BF inom två månader