• Jessica 868

BF inom två månader

Väntar mitt andra barn och är gravid i vecka 36. Börjar bli smått nervös eftersom min första förlossning var lätt. BF är 10/10. Någon som känner för att skriva av sig och följa varandras resa mot förlossningen..?!

• Svar på tråden BF inom två månader
  • BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-18 19:46:11 följande:

Nä, vräkningen mår inte fram. Kontraktet är slut om en vecka iallafall och då är det minsann ingen som bor i mig hehe..

Tyckte jag hade lite mer ont i ryggen nu ikväll, så hoppas det smäller till inatt .. Men hoppas inte allt för mkt.

Kram

Meeen åh! Skönt i alla fall att veta att den är vräkt om någon vecka Du skämmer bort bebisen i magen Hoppas , hoppas det kommer igång inatt! Har ju inga bra tips att komma med heller då den kommer när den är redo.. Typiskt!

Krsm
  • Jessica 868

Den gör ju det

Mår som vanligt nu och ska sova , så tror inte det kommer någon bebis inatt..

Godnatt

BigMami skrev 2014-10-18 20:41:30 följande:

Meeen åh! Skönt i alla fall att veta att den är vräkt om någon vecka Du skämmer bort bebisen i magen Hoppas , hoppas det kommer igång inatt! Har ju inga bra tips att komma med heller då den kommer när den är redo.. Typiskt!

Krsm

• BigMami

Men nu har det varit tyst i tråden och jag HOPPAS på att du är inne och föder bebis nu, Jessica

Kram!

• Jessica 868

Tyvär ingen bebis idag heller. mitt hopp är hinnsvepning imorgon hos bm. Tycker att jag haft lite fler sammandragningar/förvärkar idag, men det utvecklas inte till något mer.

Kanske vaknar inatt, annars får jag hoppas det hjälper imorgon. Ska vara hos bm kl 10 imorgon sen ska jag minsann föda barn..

Kram

BigMami skrev 2014-10-19 19:37:43 följande:

Men nu har det varit tyst i tråden och jag HOPPAS på att du är inne och föder bebis nu, Jessica

Kram!

• Pernilla0414
    Jessica 868 skrev 2014-10-19 20:02:40 följande:

Tyvär ingen bebis idag heller. smile4.gif mitt hopp är hinnsvepning imorgon hos bm. Tycker att jag haft lite fler sammandragningar/förvärkar idag, men det utvecklas inte till något mer.

Kanske vaknar inatt, annars får jag hoppas det hjälper imorgon. Ska vara hos bm kl 10 imorgon sen ska jag minsann föda barn..

Kram

Jag hoppas o tror imorgon kväll/natt :) på mig tro jag hinnsvepningen var anledningen till att det drog igång, annars tror jag att jag gått över ytterligare några dagar !

Håller tummarna !! Och stort lycka till!
  • BigMami
    Jessica 868 skrev 2014-10-19 20:02:40 följande:

Tyvär ingen bebis idag heller. mitt hopp är hinnsvepning imorgon hos bm. Tycker att jag haft lite fler sammandragningar/förvärkar idag, men det utvecklas inte till något mer.

Kram

Men så tråkigt

Då hoppas vi på att hinnsvepningen gör susen i morgon Håller tummarna hårt!
  • BigMami

Hej!

Hoppas det har gått bra idag på besöket och att allt kommer igång nu!

Kram

• Jessica 868

Bm imorse var positiv och jag var öppen 4cm. Hon sa att hon kände huvudet och det kom mycket blod. Hon trodde inte det var långt kvar till förlossning. ???????? hjärtat slog snabbt på bebisen så hon bokade en tid till mig på förlossningen 12:30. Väl där inne gjorde vi en CTG och allt såg bra ut, så jag blev hemskickad???? bm på förlossningen var så negativ och sa att en omföderska kan vara öppen någon dag eller tom veckor innan det är dags. Vi fick en tid på Lördag för kontroll men är allt bra då så sätts jag inte igång utan får vänta ytterligare dagar???? så den bm på förlossningen tyckte vi var en bitter fitta och min bm imorse var mycket positiv. Sitter hemma nu med ont i ryggen ( mensvärk ) så jag tror det sätter igång idag/natt. ??

BigMami skrev 2014-10-20 11:31:31 följande:

Hej!

Hoppas det har gått bra idag på besöket och att allt kommer igång nu!

Kram

• Tinanders

Oj låter konstigt att du är öppen så pass mycket och att de enbart vill vänta. Fy vad segt. Men det kommer nog igång när din bm känt runt.

Lycka till!

Svar på tråden BF inom två månader