• Missyk

BIM oktober 2014 -

Hej tjejer, mammor och blivande mammor!
    Jag tänkte att jag startar (ännu) en egen tråd
    för oss som vill följas åt till ett +
    Jag tänker att vi hänger här även efter okt om
    det behövs :) Nu är jag trött på alla överfulla trådar
    här inne på forumet som man får vara med i 1mån.
    Eller de trådarna där det sitter 511st egoister och bara vill höra sin egen röst:)

Va säger ni, häng på i resan till det efterlängtade plusset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-02 20:01
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oktober - November va/är bra månader för många här inne.
    "en guldmånad" som någon skrev!
    Vi säger stort grattis till följande som har plussat :

therese2014
    Emrrliiee 24år, 1:a försöket
    Amfam
    MiniCatti, 27år, 2:a barnet, 1:a försöket
    hemligönskan
    Nygift, 23 år, 1:a barnet, 11:e försöket
    Fruannie
    Swerro
    Fjällsippa, 34 år, 1:a barnet, 6:e
    Alvolina, 2:a barnet. Försökt 15
    Gummsan, 32 år, 6:e barnet, 11:e försöket
    Pottan, 1a barnet, 1a försöket
    Miaomiao, 36 år, 3e barnet, 3e
    Tanya6, 33 år, 3e barnet, 7e försöket
    Jenny0819
    hippo83, 31 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    Magicqueen
    Tigerhonan, 3:e barnet, 1:a försöket
    Jglo, 25 år, 1a barnet, 1a försöket
    izabella08
    EllonBellon
    MissyK
    Stokke

Ni som plussar är välkomna till tråden Sommarbebisar 2015
    www.familjeliv.se/forum/thread/74134029-sommarbebisar-2015

Vidare önskar vi alla andra som ännu inte plussat ett stort lycka till!
    Nu är det ju eran tur!

• Svar på tråden BIM oktober 2014 -
  • nygift

Jag hittade någon tråd där folk blev gravida nästan hela tiden o då började de ligga på dag 8 o varannan dag fram tills man får + på al stickan o då kör man tre dagar i rad sen paus en dag o sen kör man en dag till.

Vi körde nu varannan dag tills jag fick första glad blinkande gubbe då sen tog vi en paus o sen körde två dagar så nu håller jag tummarna

• Missyk

Kul att det är så många karlar som verkar vara med på hela grejen!:) tänkte om de bara va vi kvinnor som e lite knasiga ;)

• Missyk

Ser att ni diskuterar Äl test. Och förstår att ni alla har de digitala? Har testat med stickor, och ja tycker aldrig de stegrar! Så på dag 19 slutade jag med de, har ju bara 29dagar cykel! Har testat en gång innan, inga utslag då heller! Men vet ju att jag , iallafall då, funkade som ja skulle då jag fick ett plus.

Nästa månad ska jag också gå all in för ett seriöst försök! För oktober månad ska minsann inte karl-skrället iväg på mina Äl dagar ;)

• Sopan01
    Missyk skrev 2014-09-23 22:06:18 följande:

Ser att ni diskuterar Äl test. Och förstår att ni alla har de digitala? Har testat med stickor, och ja tycker aldrig de stegrar! Så på dag 19 slutade jag med de, har ju bara 29dagar cykel! Har testat en gång innan, inga utslag då heller! Men vet ju att jag , iallafall då, funkade som ja skulle då jag fick ett plus.

Nästa månad ska jag också gå all in för ett seriöst försök! För oktober månad ska minsann inte karl-skrället iväg på mina Äl dagar ;)

Ja min man har ställt in alla jobbresor under mina ÄL-dagar närmaste två månaderna.. Nu satsar vi båda :) Har varit så irriterande då jag inte heller haft ÄL varje månad.. Är någon av oss borta kan det dröja till nästa chans!!
  • Muffins81

Snabb fråga tjejer, fick lite oväntat glad gubbe imorse, dag 12...när bör vi ha sex? Maken är bortrest tills imorgon eftermiddag, så tråkigt. Är det försent om vi ligger imorgon??? Hälsningar lite lätt desperat

• Ellonbellon
    Muffins81
    Ägget släpper ju inom 12-72 timmar, ofta säger man väl 24-36. Om det är försent när han kommer hem är ju svårt att säga, men det är bara pang på och hoppas att ni hinner befrukta :)
  • nygift

Håller med helt härligt att männen är på min Karl börjar nästan bli lite desperat precis som jag haha.

Muffins81 skrev 2014-09-24 08:45:10 följande:

Snabb fråga tjejer, fick lite oväntat glad gubbe imorse, dag 12...när bör vi ha sex? Maken är bortrest tills imorgon eftermiddag, så tråkigt. Är det försent om vi ligger imorgon??? Hälsningar lite lätt desperat

Hade jag varit du hade jag kört på när han kommer hem o dagen efter :)
  • camifranky
    Missyk skrev 2014-09-23 23:06:18 följande:

Jag kör med stickor. Är inte helt haj på hur det hela funkar än men fick positivt på stickorna 2 dagar i rad så antar jag hade ägglossning då. Slutade testa då med för att inte slösa.
  • nygift
    camifranky skrev 2014-09-24 13:46:15 följande:

Jag kör med stickor. Är inte helt haj på hur det hela funkar än men fick positivt på stickorna 2 dagar i rad så antar jag hade ägglossning då. Slutade testa då med för att inte slösa.

Aha okej jag körde med al stickor förut o fattade aldrig helt när jag hade äl så köpte cl digitala Äl test mkt lättare att läsa av :),
Svar på tråden BIM oktober 2014 -