• nygift

BIM oktober 2014 -

Hejsan är det okej att haka på denna tråd? Tycker det är så många i de andra som jag är med i :)

Har bim den 4/10 vi är inne på vårat 11:e försök med första barnet. Har kört på cl ägglossningstester o fått fullt utslag . och jag är 23 år gammal :)

• nygift

Jag hittade någon tråd där folk blev gravida nästan hela tiden o då började de ligga på dag 8 o varannan dag fram tills man får + på al stickan o då kör man tre dagar i rad sen paus en dag o sen kör man en dag till.

Vi körde nu varannan dag tills jag fick första glad blinkande gubbe då sen tog vi en paus o sen körde två dagar så nu håller jag tummarna

• nygift

Håller med helt härligt att männen är på min Karl börjar nästan bli lite desperat precis som jag haha.

Muffins81 skrev 2014-09-24 08:45:10 följande:

Snabb fråga tjejer, fick lite oväntat glad gubbe imorse, dag 12...när bör vi ha sex? Maken är bortrest tills imorgon eftermiddag, så tråkigt. Är det försent om vi ligger imorgon??? Hälsningar lite lätt desperat

Hade jag varit du hade jag kört på när han kommer hem o dagen efter :)
  • nygift
    camifranky skrev 2014-09-24 13:46:15 följande:

Jag kör med stickor. Är inte helt haj på hur det hela funkar än men fick positivt på stickorna 2 dagar i rad så antar jag hade ägglossning då. Slutade testa då med för att inte slösa.

Aha okej jag körde med al stickor förut o fattade aldrig helt när jag hade äl så köpte cl digitala Äl test mkt lättare att läsa av :),
  • nygift

Tack för att jag hamna på listan aldrig varit med på en bimlista tidigare. :)

• nygift
    Tiana skrev 2014-09-24 20:49:15 följande:

Smyger in här med mina stickor i högsta hugg, och hoppas på ett mirakel. Har gått på p-piller ett tag och slutat med dem i väntan på nästa steg, utredningen är klar och remiss till IVF iväg. Så nu kör vi järnet för Oktober!

Välkommen :)
  • nygift

Välkomna tjejer :) alltid lik kul att följa andras resor hoppas att det leder till plus snart för alla.

• nygift

Trevlig helg alla. En vecka kvar till bim för mig håller tummarna på att lyckas :)

• nygift
    camifranky skrev 2014-09-26 23:24:46 följande:

Härligt! Ha en bra helg och försök fokusera på annat än bim så går nog tiden fortare ;) 

Tack absolut de ska jag göra fast man letar symptom hela tiden haha
  • nygift
    camifranky skrev 2014-09-27 08:53:45 följande:

Haha ja det är svårt att låta bli! Är som att man glömt att man kan känna sig lite trött eller må illa i vanliga fall också (; 

Är jättesvårt att veta vad som är riktiga symptom och inte. 

Jag försöker att inte tänka på det alls, utan väntar bara in nästa fredag så jag får ta ett test :p

Känslan är väldigt jobbig haha. Håller med väntar ett tag kanske testar mig på torsdag om de inte är för tidigt har ju bim på lördag HM svåra beslut
Svar på tråden BIM oktober 2014 -