Bf Maj 2015
Vecka 14 idag!
Vecka 14 idag!
KUB kl 13.30 Karolinska Solna.. Dör av nervositet här :O
Håller tummar och tår!
Bor du i Solna? :)
Allt såg bra uuuut.. Åh vilken lättnad.. Phuuuuu
Ja jag med. Önskar att det hade varit lika. Samma till när det kommer hur många rul som görs, olika prover, osv. Känns lite som ett lotteri. Alla kan inte bo på samma ställe men borde har rätt till samma vård oavsett om det gäller graviditet, cancer, psykisk sjukdom, hjärtinfarkt eller olycksfall
Tack! Men den börjar göra sig påmind på jobbet nu.. Lite lätt i vägen så där.. :/ så på både gott och ont att man blir stor snabbt. ;) jag är ju sjukligt avis på alla som är så där små och det inte syns på förrens v 20 typ.. ;)
Jag ska på RUL 19 dec. DET känns sjukt långt bort också :/. Men nästa torsdag är det kub så då får vi se den lilla (stensäker på en tjej) :)
KUB var verkligen nervöst!! Blev inkallad 15 min senare än utsatt tid. Var mer eller mindre en svettig pöl (av nervositet) när jag fick komma in. Hela undersökningen tog 30 min, låg bara och tittade och drömde hela tiden när jag såg lilla filuren sprattla :))
Varför väljer man att hålla hemligt för sin familj så länge?
Jag vill veta att allt är som det ska innan jag berättar, då jag inte vill göra kub måste jag vänta till rul, vilket blir precis innan jul... Sen är det roligare att berätta ansikte mot ansikte än över telefon...