Bf Maj 2015
Godmorgon!
Borde jag oroa mig att CB veckoindikator fortfarande visar "2-3" fast jag är i vecka 6 (5+0) och det är 27 dagar sedan ägglossning.. :S !!
Godmorgon!
Borde jag oroa mig att CB veckoindikator fortfarande visar "2-3" fast jag är i vecka 6 (5+0) och det är 27 dagar sedan ägglossning.. :S !!
Haft väldigt mycket värk i magen, vissa dagar mer andra dagar inget. Det är livmodern som växer. Så det tror jag bara är ett bra tecken.
Har bokat privat ultraljud den 1 oktober hos ultraljudsbarnmorskorna, känns som hundra år tills dess! Vill verkligen se att hjärtat slår för att kunna förstå detta.. Mina symptom som växtvärk osv har försvunnit senaste dagarna.. Det gör mig lite orolig! Har idag kissat extremt mycket, även känt mig kissnödig direkt efter blåsan är tömd.. Hoppas inte det är urinvägsinfektion!
Vet ni vart man kan göra privat VUL i Stockholm?
Dumma jag tog ett test nu på morgonen som återigen visade gravid 2-3, precis som det gjorde förra fredagen. TROR att jag är på dag 22-23 efter befruktningen, är det oroande att det inte visade 3+ eller är det bara jag som är nojjig?? :/
Bullen, jag var lika nojig som du över att 3+ dök upp. Men i torsdags kom det! 29 dagar efter befruktning! Phuu:)
Jag har tagit beslutet att lämna FL fram till v12 då det påverkar mig negativt med all oro osv. Önskar er andra stort lycka till så ses vi här om några veckor igen :)
Bullen, om du vill kan du lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där :). Nayra Lindgren heter jag
Idag gäller det. Ska på vul kl 15:20 för att se om det har växt som det ska. Jag hoppas så innerligt att allt ser ut som det ska den här gången!
Ni kan väl hålla en tumme eller två för mig :)
Då kan vi hålla tummarna för varandra!! Jag har tid 13.50 idag!