Inlägg från: Kissemiss |Visa alla inlägg
  • Kissemiss

Bf Maj 2015

Bullen11 skrev 2014-09-15 10:29:06 följande:

Just det, dessutom vet jag inte riktigt hur långt gången jag är så vill få veta det lite mer exakt :)

Tack för svaret! Har själv bokat privat ultraljud den 1 oktober.. Känner för att höra hjärtat slå..:)
  • Kissemiss
    Bullen11 skrev 2014-09-15 14:08:07 följande:

VUL gick bra, blev daterad till 5+0 och kan kunde se hinnsäcken samt troligen gulekroppen. Inga tecken på blödningar, allt lugnt än så länge! Har ny tid 3 oktober - längtar dit!!! :)

5+0 är det vecka 6 då eller?

Skönt att allt såg bra ut!!:)
  • Kissemiss

Är det någon annan som nästan bara har ont på ena sidan? Har nästan alltid ont på höger sida en bit till höger..

• Kissemiss
    MorCaa skrev 2014-09-17 19:38:58 följande:

Vid sidan om livmodern?

Hmm ja kanske det är, lite mer till höger kanske! Det gör lite ont varje dag i kanske 10 min per gång..

Vänster känns ibland om jag ligger konstigt på sängen bara.. Så aldrig på vänster sida när jag bara "är".
  • Kissemiss

Verkar inte helt ovanligt med värk på en sida då:) har inskrivning på fredag så ska passa på att fråga då!

• Kissemiss
    Bullen11 skrev 2014-09-18 08:33:16 följande:

Gjorde ett nytt digitalt test imorgon, har fått 2-3 tidigare men idag en veka efter senaste testet kom 3+ =)

Är i v.5+3 idag enligt förra veckans tidiga VUL, men tror och hoppas att jag blir framflyttad några dagar vid nästa VUL som är 3 oktober.

Skönt att få 3+!

Ska du sluta ta tester nu eller ;)
  • Kissemiss

Dags att gå på inskrivning kl 08.30!:)

• Kissemiss
    snuttan87 skrev 2014-09-19 09:17:45 följande:

Godmorgon! jag ska på mitt första besök den 29e, men det är bara det om kost o alkohol och det. Sen vet jag inte än när inskrivningen blir..

Tycker detta är en helt underbar och spännande tid!

Hmm var nog detta jag var på idag! Trodde det kallades inskrivning för hon tog ju alla uppgifter ;)
  • Kissemiss

Jag ska kolla om hjärtat slår den 1 okt, V9 8+2. Kommer det bli VUL eller utanpå då tror ni?

Svar på tråden Bf Maj 2015