Bf Maj 2015
Just det, dessutom vet jag inte riktigt hur långt gången jag är så vill få veta det lite mer exakt :)
Just det, dessutom vet jag inte riktigt hur långt gången jag är så vill få veta det lite mer exakt :)
VUL gick bra, blev daterad till 5+0 och kan kunde se hinnsäcken samt troligen gulekroppen. Inga tecken på blödningar, allt lugnt än så länge! Har ny tid 3 oktober - längtar dit!!! :)
Är det någon annan som nästan bara har ont på ena sidan? Har nästan alltid ont på höger sida en bit till höger..
Är i vecka 7!
Vid sidan om livmodern?
Verkar inte helt ovanligt med värk på en sida då:) har inskrivning på fredag så ska passa på att fråga då!
Gjorde ett nytt digitalt test imorgon, har fått 2-3 tidigare men idag en veka efter senaste testet kom 3+ =)
Är i v.5+3 idag enligt förra veckans tidiga VUL, men tror och hoppas att jag blir framflyttad några dagar vid nästa VUL som är 3 oktober.
Dags att gå på inskrivning kl 08.30!:)
Godmorgon! jag ska på mitt första besök den 29e, men det är bara det om kost o alkohol och det. Sen vet jag inte än när inskrivningen blir..
Tycker detta är en helt underbar och spännande tid!
Jag ska kolla om hjärtat slår den 1 okt, V9 8+2. Kommer det bli VUL eller utanpå då tror ni?