Bf Maj 2015
Jag skulle vilja ha en vagn som har stor hjul, svängbara fram. Den ska vara lätt att köra även ute i naturen.. Vilken skulle det vara?:D
V12+2
Jag skulle vilja ha en vagn som har stor hjul, svängbara fram. Den ska vara lätt att köra även ute i naturen.. Vilken skulle det vara?:D
V12+2
Nej det är inte när jag rör mig utan det kommer helt plötsligt när jag sitter still... Och när jag tömmer blåsan. Vad tusan kan det vara? Är inte uvi för det har jag kollat nyss då jag brukar kunna ha det ofta. Dessutom känns det inte som uvi.
Så där såg jag oxå ut för två veckor sen.. Nu tycker jag snarare att magen blir mindre hela tiden.. ;) alla sa att de var säkra på att det var två, men tji fick de när det bara va en.. :P ( thank u lord)
Såg att ni pratade vagn innan. Vi har faktiskt precis fått hem vår vagn :O. Färgen vi ville ha var utgående så vi körde på! Leveransen gick dock mycket fortare från Holland än vi trodde och på samma dag som jag gick in i v12 så kom den! Symboliskt fint :)
Men vi är supernöjda med den verkligen!
Vi valde en joolz Earth edition elephant grey. Rekommenderar den starkt! :)
För mig står det mellan brio happy och Emmaljunga viking eller nitro.. Lutar åt det traditionella brio.. :)
Fy vad jag är nervös för KUB på tisdag.. Såå mycket man kan få reda på. Aaaah... Blir typ förvånad om allt ser bra ut för jag känner verkligen ingenting. Förutom ont på höger sida om jag reser mig upp för fort.. Knappt ont i brösten. Men jag var ju på ultraljud för nästan 5 veckor sedan i V9 och då såg allt bra ut.. Statistiken är ju med mig att allt kommer vara bra....
Är i vecka 13, o går snart in i vecka 14 och måste fråga Er! Alla verkar känna så mycket, växtvärk hit och dit och illamående och fladder och magar som jäst.
MEN jag har inte känt någonting alls hittills o börjar bli smått orolig..
Jag har mått fantastiskt hela tiden, inte illamående ens en minut...
Jag har ingen värk i magen, inget svullet alls, även om jag gått upp i vikt pga att jag äter mer..
Ska till BM för andra gången på tisdag så ska väl fråga henne lite då, men jag är lite avis på alla som känner en massa...
Jag väntar mitt tredje barn så borde ju känna allt mycket tidigare också tycker man.
Ingen som kan posta en bild på magen? :D
Inte större om magen men om bröstkorgen (5cm!!)
Men magen har ändrat form, innan stack bara en liten mage ut, nu är den mer rund uppeifrån bröstkorgen.
Min mage vecka 12 :)