Bf Maj 2015
Köpte en doppler idag som ska vara bland dom bästa på marknaden men hittar inte bebishjärtat :(. V16 och har moderkakan i framvägg. Borde jag inte hitta det?
Tror det ska finnas beskrivningar på youtube!!
Köpte en doppler idag som ska vara bland dom bästa på marknaden men hittar inte bebishjärtat :(. V16 och har moderkakan i framvägg. Borde jag inte hitta det?
Fy vad det spänner i min mage senaste dagarna. Den känns såå spänd och hård plus att det gör lite ont mitt i magen när jag reser mig från kontorsstolen.. :/
Det gick jättebra! :D allt såg bra ut och den lille låg och sparkade som en tok.
Kunde inte se könet så det får bli en överraskning i maj :) Blev flyttad från 9 maj till 14 maj :)
Nej jag känner ingenting ännu :P Inte ens när jag såg den sparka kände jag någonting!
Dumma 1177s gravidapp som skriver "De flesta känner att fostret rör sig..". Det lugnade inte mig direkt Vecka 19 imorgon..
Det behöver du inte oroa dig för, det är ju olika. Jag gick in i vecka 18 igår och räknar med att någonstans mellan nu och vecka 21 kommer jag börja känna de första rörelserna. Jag funderar ibland om jag känner ngt, men det ska ju likna vid bubblandet när man har gaser i magen. Så kanske har jag kännt, men jag vet inte riktigt.
Imorse var jag på RUL! Så mysigt att äntligen få se bebben.
Allt såg bra ut o vi fick med oss fina bilder hem som vi visade för barnen.
Jag blev flyttad från bf 8 maj till 17 maj.
Det känns så skönt nu och mer verkligt.
Och jag 19:e. Herrejösses vad man längtar <3. Men imorgon ska vi åka och lyssna på hjärtat och storasyster ska få följa med :)
Köpt nya svarta gravidjeans från H&M i helgen och känner nu att dom är tajta runt magen. Tog min vanliga storlek.. Tror ni det är någon fara? Känns som magen blir lite intryckt :P haha. Lär ju inte kunna ha dessa länge....