Bf Maj 2015
Nu kör vi de hundra sista dagarna!! Imorn är jag nere på tvåsiffrigt! Wow!! :D
Nu kör vi de hundra sista dagarna!! Imorn är jag nere på tvåsiffrigt! Wow!! :D
Ja jag hade oxå krävt dig faktiskt!
..hur gick det för dig som åkte på kontroll igår? Ni såg hjärtat slå men vad visade resten av testerna? * håller tummarna*
Hur mkt har ni gått upp? Jag är i vecka 25 och har redan gått upp 12 kg. Känns inte alls bra. Men med handen på hjärtat så har jag tränat lite och ätit riktigt dåligt. Förmodligen en del pga gravidtrötthet, stress på jobbet och en återkommande förkylning. Kosten är lite bättre nu och denna veckan har jag varit på gymmet två ggr. Så hoppas viktuppgången inte fortsätter att skena.
Kanien: ja det är jätte viktigt. Elr on du ska ansöka om havandeskap så är det oxå viktigt om vilken dag man ska gå lixom.
Kissemiss: åh va sköööönt! Jag funderar oxå ibland varför jag inte känner mer ån vad jag gör, visst att jag har moderkakan i framvägg men ändå. ..
Känner mig oxå lite orolig över att alla verkar känna hårda sparkar? Kunna känna utanpå magen? För det kan inte jag. Jag känner lite rörelser kanske små buffar varje dag men inte heller så ofta.
Vad räknas som för högt BMI när man är gravid då?
Åter från weekend med vänner. Härligt att få rå sig själv!
Ang sparkar så har jag börjat känna kraftigare sådana sista veckan. Är nu i v 23.
Ang inköp - mysigt att handla kläder. Jag väntar lite till. Vagn måste vi dock bestämma snart likaså babyskydd.
Får mer och mer sammandragningar :/. Igår kom dom ca var 15:e minut på kvällen och fick även som mensvärk. Fler som fått så? Ringt min bm och ska få återkoppling under dagen
Jo jag kommer be om att få kolla tappen också. Har dessutom kortare tapp nu pga operation i mars eftersom jag hade cellförändringar. Känner mig inte så orolig men vill ändå bara kolla den.