Inlägg från: Kissemiss |Visa alla inlägg
  • Kissemiss

Bf Maj 2015

Jordgubb90 skrev 2014-11-16 10:12:01 följande:

Någon som kännt bebis ännu? :) Jag har tyvärr inte gjort det.

V16 (15+1)

Nope tyvärr inte än, trodde jag kände något igår kväll men det var nog bara tarmar:P suck
  • Kissemiss
    PiOmiO skrev 2014-11-16 16:46:23 följande:

Hoppar in här.. bf 25maj

Gjort x antal IVF.er och kastade p-pillerna år 2009..det har varit en låååång väntan som ni förstår.

So far so good.. mår prima (för bra helt enkelt??) =S

Välkommen! Läste på din sida, vilken resa!!

Härligt att du mår prima, det gör jag med:)

V14+6
  • Kissemiss

Vecka 16 imorgon! Snart 40% :O woop!
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2014-11-17 08:53:09 följande:

Fiiiiin mage :)! Shit 40% känns så mycket men samtidigt känns det såååå långt bort till maj :O

Instämmer! Skönt att det är ett tag kvar, massor att fixa ju
  • Kissemiss

Min BM räknade ut ungefär hur mycket som är rimligt att jag går upp efter hon frågat min vikt och längd. Har för mig hon sa 12-15kg men jag lyssnade inte så noga:) Det är väl bara att äta bra mat och inte för mycket sötsaker så borde det bara lugnt(..?)

• Kissemiss
    Anonym (V 8) skrev 2014-11-19 10:02:27 följande:

Går in i vecka 16 Imorgon!

Åh vad jag tycker det är mest jobbigt med KLÄDER just nu!

Jag har fortfarande inte berättat något, varken för min familj, eller syskonen eller jobbet. Jag är rätt kraftig sedan innan 170 lång och 78 kilo... Så magen ser bara lönnfet ut...

Men jag kan ändå inte ha mina tidigare tröjor då de smiter åt för mkt..

Men har jag mammakläder blir jag ju avslöjad. (?) HUR gör man då...

Jag vet inte vad jag ska ha för tröjor alls. BLÄ vilken dryg period då man känner sig stor och tjock bara, o ingen fattar varför man lagt på sig.

Börjar det inte bli dags att berätta snart då?:)
  • Kissemiss
    Anonym (V 8) skrev 2014-11-19 10:35:06 följande:

Jo absolut, men jag hade tänkt vänta till RUL? Kanske för långt? de är inte förrän 18 dec.

Är väl mest jobbet och syskon till barnen jag känner måste få veta snart.. Men jag känner mig också så osäker så magen inte syns. VARFÖR SYNS DEN INTE :( lite jobbigt att den är helt borta liksom, Har inte varit på varken Vul ell kub heller. Kanske ska ringa Mvc..

Ja då förstår jag! Långt till 18 dec ju:) Allt borde ju vara ok om du inte blöder.. Fy vilken evig väntan till december för dig.
  • Kissemiss
    Tjejen1988 skrev 2014-11-19 18:16:20 följande:

Hejsan!

Är också gärna med här.

Har bf 4:e maj, är i v.17. Detta är 4:e barnet för oss :)

Längtar till RUL 1:a december.

Herre Gud, fjärde redan och 88a? Jag ligger efter som väntar första haha;))
  • Kissemiss
    Tjejen1988 skrev 2014-11-19 20:25:04 följande:

Jag har alltid velat ha en lite större familj så det var lika bra att köra på ;) haha! Kanske inte det vanligaste bland andra 88:or, men jag älskar det.

Min plan är också en stor familj, speciellt nu när jag träffat Mr Right

Hur många år är det mellan dina barn?
  • Kissemiss
    Jordgubb90 skrev 2014-11-20 07:51:31 följande:

Är det normalt att inte ha känt bebisen i v16 (15+5)? Har inte känt någonting alls överhuvudtaget. :(

Jag har inte känt något (15+3), men var ju på kub och då såg allt bra ut. Det är väl vanligast att känna runt v20? Vissa känner inte förens v26!!
Svar på tråden Bf Maj 2015