Bf Maj 2015
Någon som kännt bebis ännu? :) Jag har tyvärr inte gjort det.
V16 (15+1)
Någon som kännt bebis ännu? :) Jag har tyvärr inte gjort det.
V16 (15+1)
Hoppar in här.. bf 25maj
Gjort x antal IVF.er och kastade p-pillerna år 2009..det har varit en låååång väntan som ni förstår.
So far so good.. mår prima (för bra helt enkelt??) =S
Fiiiiin mage :)! Shit 40% känns så mycket men samtidigt känns det såååå långt bort till maj :O
Min BM räknade ut ungefär hur mycket som är rimligt att jag går upp efter hon frågat min vikt och längd. Har för mig hon sa 12-15kg men jag lyssnade inte så noga:) Det är väl bara att äta bra mat och inte för mycket sötsaker så borde det bara lugnt(..?)
Går in i vecka 16 Imorgon!
Åh vad jag tycker det är mest jobbigt med KLÄDER just nu!
Jag har fortfarande inte berättat något, varken för min familj, eller syskonen eller jobbet. Jag är rätt kraftig sedan innan 170 lång och 78 kilo... Så magen ser bara lönnfet ut...
Men jag kan ändå inte ha mina tidigare tröjor då de smiter åt för mkt..
Men har jag mammakläder blir jag ju avslöjad. (?) HUR gör man då...
Jag vet inte vad jag ska ha för tröjor alls. BLÄ vilken dryg period då man känner sig stor och tjock bara, o ingen fattar varför man lagt på sig.
Jo absolut, men jag hade tänkt vänta till RUL? Kanske för långt? de är inte förrän 18 dec.
Är väl mest jobbet och syskon till barnen jag känner måste få veta snart.. Men jag känner mig också så osäker så magen inte syns. VARFÖR SYNS DEN INTE :( lite jobbigt att den är helt borta liksom, Har inte varit på varken Vul ell kub heller. Kanske ska ringa Mvc..
Hejsan!
Är också gärna med här.
Har bf 4:e maj, är i v.17. Detta är 4:e barnet för oss :)
Längtar till RUL 1:a december.
Jag har alltid velat ha en lite större familj så det var lika bra att köra på ;) haha! Kanske inte det vanligaste bland andra 88:or, men jag älskar det.
Är det normalt att inte ha känt bebisen i v16 (15+5)? Har inte känt någonting alls överhuvudtaget. :(