Bf Maj 2015
ingen fara. Det har hänt mig med. Ligamenten som föregående skrev Det kan även hända när du nyser eller skrattar.
ingen fara. Det har hänt mig med. Ligamenten som föregående skrev Det kan även hända när du nyser eller skrattar.
Vecka 11 idag, magen är fortsatt stoor. Känns lagom kul när "lila appen" säger att det inte syns än att man är gravid...
Ååååhh jag längtar så tills man får köpa bebiskläder :D Någon mer som längtar? När tänker ni köpa? Är ju bara i v.11 så det känns liiite tidigt. Men typ i v15 ska vi börja renovera barnrummet :D
Fy var och tog blodprover idag, alldeles för många rör. Tur det är över nu!
Usch, är det vid inskrivningen man tar så mkt prover?
Jag fick missfall i v 22, började blöda 22 sep
Men vill önska er andra lycka till :)
Fått tid för kub på Karolinska när jag är i vecka 14, 13+2. Har redan tagit blodprovet. Känns lite sent att göra kub då?
Jag berättade för familjen samma dag jag plussade. Kände att jag vill ha deras stöd hur det än går.
Förövrigt, vecka 12 idag :D:D
Åhhh va skoj:) jag är i vecka 10.och kommer berätta vid vecks 12 tror jag till familjen! Men när är det dax att berätta för arbetsgivare ?
Hur har ni det ang trötthet ? Jag bara sover och sover och sover! Vilar 2ggr per dag plus att jag sover hela natten. :( blir inge piggare! Hur har ni hanterat denna trötthet utan dess like? Tacksam för tips eller bara höra hur ni upplever de:)
Idag ska jag iväg för KUB klockan 15! Är inställd på det bästa och det värsta. Man kan ju få höra vad som helst idag liksom. "Det är två", "Det är inget hjärtslag", "Allt ser finfint ut" osv osv. Försöker hålla mig lugn men det är inte så lätt kan jag berätta för er haha.
Första gången jag ska få se min bebis så jag är riktigt nyfiken. Åh jag vet redan nu att tårarna bara kommer spruta haha.. hormoner? Ja! Ha det så bra allihopa. Om det går som planerat idag så laddar jag upp en bild senare. Är i vecka 12 + 3 förresten.