Titt ut skrev 2015-02-25 14:24:36 följande:
Ja precis så känner jag med, att min man lever ett annat liv vid sidan av. Jag har inte pratat med min man än om det här än men ska göra det så han vet vad jag känner. Min man är inte av den sorten som pratar känslor så det kan vara bra att prata med honom av den anledningen också och se vad han känner.
Bebben84 skrev 2015-02-25 13:52:51 följande:Jag är alltid klängig på min sambo så svårt att märka skillnad. Han är lika klängig tillbaka i ju för sig.
Jag kände mig ensam i graviditeten för några veckor sedan. Då hade min sambo så mycket i skolan och på jobbet så han fokus låg ju där. Vi pratade om det och han förstod så nu är nog nästan han mer engagerad än mig haha! Han köper kläder till henne och fixar hennes rum medans jag är lite mer chill med allt :)
Vad trevligt att ni är lika klängiga på varandra
Jag är inte alls klängig just för tillfället, är mest irriterad tyvärr :-/ Hoppas det vänder snart.
Vad skönt att din sambo förstod dig och att han verkligen har gjort något åt det. Är inte lika säker på att min man kommer att ändra på något efter att vi pratat om detta.
Jo vi är nog rätt töntiga av oss haha! Vi är sånna som pussas och kramas precis hela tiden oavsett vart vi är. Men det kommer naturligt och är ömsesidigt :).
Sen är min sambo jäkligt unik när det gäller prata känslor. Jag har aldrig träffat en kille innan som pratar så mycket känslor men också lyssnar och tar in det jag säger om hur jag känner. Och det har varit till STOR hjälp under graviditeten eftersom vi gravida känner så förbaskat mycket hela tiden haha :D