Bf Maj 2015
Hej allihopa! Tänkte höra med er i vilken vecka ni tänkte köpa typ vagn och spjälsäng och så? :) Jag går in i vecka 26 på fredag och är ganska sugen på att köpa snart. Hehe.
Hej allihopa! Tänkte höra med er i vilken vecka ni tänkte köpa typ vagn och spjälsäng och så? :) Jag går in i vecka 26 på fredag och är ganska sugen på att köpa snart. Hehe.
Jag älskar min bm!
Jag ringde henne igår morse för att jag ville stilla min oro som jag har då jag ej känner några rörelser och jag är ändå i v.23. Hon bad mig att inte vara orolig men hon sa ändå att vi kunde boka in en tid åt mig för att lyssna på hjärtat. 4 timmar senare var jag hos henne och vi lyssnade på bebisens hjärta som slog i fina 160 slag/min, sen fick jag även ett snabbt ultraljud!!! Allt såg jätte fint ut och bebis sparka och boxa mot magen och när jag såg det samtidigt så kände jag faktiskt av det, och sedan igår känner jag små buffar medt hela tiden
Hej tjejer? Här är en till som blivit sjukskriven. Ursch vad det bränner o drar i ryggen, kan knappt gå i stan för det kommer direkt och ännu mindre jobba 7-22 och vakna nätter med lyft och golvmoment o allt vad det nu är. Så 1 månad helsjukskriven fick det bli och så får vi se vidare sen. Ska iaf börja hos sg oxå för att underlätta.
Och inte nog med det. Influensan är här :( fyyyfan säger jag bara. Har så mkt slem som sitter på lungorna och sen har jag astma oxå så det blir dubbelt upp för mig, men det värsta av allt är att det inte finns nåt slemlösande alls vi får ta nu :( så jag bävar för att lägga nig på kvällarna. Och hoppas bara att det inte leder till lunginflammation.
99 dagar kvar idag och vid 13 ska jag å fästmannen till BigBaby och beställa vagnen Wihooo!!