• Bebben84
    Kissemiss skrev 2015-03-24 15:29:49 följande:
    Ja jag skrev fel i sista meningen, min är också på höger sida smile1.gif Läste någonstans att det betyder pojke i magen.. Någon som kan dementera/bekräfta detta? ;P
    Min ligger på vänster och är tjej men låg på höger sida ett tag också :). Tror inte det har med könet att göra :)
  • Bebben84

Jag är sjukskriven sedan i mitten på mars och har bf 21 maj. Känns skönt att inte behöva dra runt med kryckorna mer än nödvändigt

• Bebben84
    pco skrev 2015-03-30 09:24:14 följande:

Oj förra inlägget råKade bli skickat innan jag var klar.. Hur långt har ni andra kommit med allt som ska ordnas?

Ungefär hur mkt kläder o vad har ni köpt? Har ni redan köpt i 62 oxå elr när planerar ni att göra det?

Vi har köpt allt bebisen behöver, tvättat alla kläder upp till storlek 68/74 och köpt blöjor för en månad också samt allt annat till skötbordet. Rummet står klart. Bb-väskan packad. Det enda vi har kvar är att installera babyskyddet i bilen och sen vill jag hinna städa ur några garderober här hemma så man slipper tänka på det ett tag framöver :)

Vill hinna baka och frysa in allt också så man har fika att ta fram till besöken.

Men vi är i stort sett klara med allt :)
  • Bebben84
    pco skrev 2015-03-30 21:21:50 följande:

Åh va alla är duktiga och hunnit med mkt, speciellt du bebbe84 :) men de stl upp till 74 är det då höst/vinter kläder? För jag vill oxå börja köpa mellan 62-74 men vet inte riktigt än vad för kläder lixom o flisisar o vantar? För typ 62-68 som typ används i augusti ca o frammåt o då är det ibland varmt ännu o sen kommer hösten snabbt på. Elr hur har du tänkt kring allt detta?

Ja storlek 68-74 har vi köpt endast långärmat. Har en fleeceoverall i storlek 74 också, dom har man ju gärna lite större :). Köper alltså höst/vinterkläder i dom storlekarna :)
  • Bebben84

Var hos bm idag. Sf-mått 31 och fint hjärtljud. Fixerad bebis! Tjohoo! Pratade även om att eventuellt sätta igång mig tidigare pga svår foglossning. Skulle i så fall vara i v.38. Om 5 veckor! Men får veta den 20 april.

V.33

• Bebben84
    Baby Doll skrev 2015-04-02 22:13:52 följande:

Vecka 32+1 här och bebis möblerar om där inne. smile1.gif Några fler bebisar över 32+ veckor som ligger på tvären??

phprQUIJi54485.jpg

32+6 här och bebis har varit fixerad i över en vecks nu. Dock snö ger hon till vänster och höger med ryggen i alla fall :)
  • Bebben84
    Sabine skrev 2015-04-05 17:24:17 följande:

phpudbS1954479.jpg

Idag har jag och min mamma knopat ihop ett babynest. Är nöjd fast nallarna hamnade uppochner :P

Fin! :). Sydde också en för 2 veckor sedan. Överraskande enkelt!
Svar på tråden Bf Maj 2015