Bf Maj 2015
Tror inte det blir jag i alla fall :D
Tror inte det blir jag i alla fall :D
Jag är sjukskriven sedan i mitten på mars och har bf 21 maj. Känns skönt att inte behöva dra runt med kryckorna mer än nödvändigt
Oj förra inlägget råKade bli skickat innan jag var klar.. Hur långt har ni andra kommit med allt som ska ordnas?
Ungefär hur mkt kläder o vad har ni köpt? Har ni redan köpt i 62 oxå elr när planerar ni att göra det?
Åh va alla är duktiga och hunnit med mkt, speciellt du bebbe84 :) men de stl upp till 74 är det då höst/vinter kläder? För jag vill oxå börja köpa mellan 62-74 men vet inte riktigt än vad för kläder lixom o flisisar o vantar? För typ 62-68 som typ används i augusti ca o frammåt o då är det ibland varmt ännu o sen kommer hösten snabbt på. Elr hur har du tänkt kring allt detta?
Var hos bm idag. Sf-mått 31 och fint hjärtljud. Fixerad bebis! Tjohoo! Pratade även om att eventuellt sätta igång mig tidigare pga svår foglossning. Skulle i så fall vara i v.38. Om 5 veckor! Men får veta den 20 april.
V.33
Vecka 32+1 här och bebis möblerar om där inne. Några fler bebisar över 32+ veckor som ligger på tvären??
Idag har jag och min mamma knopat ihop ett babynest. Är nöjd fast nallarna hamnade uppochner :P
Den sydde jag för 2 veckor sedan. Är absolut inget proffs så rätt nöjd :)
Sydde även likadana mössor till lillasyster och storasyster :)