Kissemiss skrev 2015-03-17 21:35:45 följande:
Precis kommit hem från jobbet, magen spänner så jag får gå framåtlutad. Bebis i magen har sparkat/ålat i magen utan stopp sedan kl 13 idag. Kan inte vara bra att han inte får lugn å ro i magen pga att jag jobbar så mycket...
Du verkar bli riktigt bra bemött! Att det ska vara så olika! Tror du din bebis kommer förtidigt? Tar du det lugnt eller håller du igång för mycket?
Lyssna på din kropp och be om ny bedömning! Viktigt att ta hand om den nu i slutspurten <3
Nja jag vette tusan vad jag tror. Men min läkare vill plocka ut henne tidigare pga extremt kraftig foglossning. Fick veta idag så inget beslut taget om det ännu.
Angående förvärkar och sammandragningar så har jag haft mycket och länge nu. Tex så har jag haft var 5:e minut hela kvällen nu. Haft kontakt med förlossningen flera ggr nu sista veckorna. Jag går privat och tror tyvärr att det är därför jag blir så bra bemött, tragiskt nog. Borde vara lika för alla. Men på min Mvc så är dom mer måna om mig än vad jag är :D. Och dom tar allt jag säger på allvar.
Tycker du ska stå på dig och be om ny läkare!