Bf Maj 2015
"Skönt" att vi är fler här som inte känt ännu :). Jag tycker mig ha känt buffar 2 ggr men inget mer efter så vette tusan om det var bebben.
"Skönt" att vi är fler här som inte känt ännu :). Jag tycker mig ha känt buffar 2 ggr men inget mer efter så vette tusan om det var bebben.
Magen växer & Bilden är dagen 14+6 i söndags :)
Fler som väntar tredje barnet o är i vecka 17? Men som varken har mage ell känner rörelser ?
Köpte en doppler idag som ska vara bland dom bästa på marknaden men hittar inte bebishjärtat :(. V16 och har moderkakan i framvägg. Borde jag inte hitta det?
Har oxå hört med min doppler i flera veckor är nu i 16(15+4)! Problemet är att man oftast letar för högt upp! Som tidigare skrivit är det längre ner än vad man tror!
Ta det lugnt, hjärtat slår därinne - lite svårt att hitta ibland bara men när du har gjort det en gång blir det enklare :)
Det har nu hänt några nätter, inte på raken dock, att jag vaknat mitt i natten av att jag frusit något fruktansvärt. Alltså skakat av köld, klapprat tänder så det smällt högt. Någon fler som varit med om det?
14+5 idag.