Bf Maj 2015
Vecka 16 imorgon! Snart 40% :O woop!
Vecka 16 imorgon! Snart 40% :O woop!
Bebben84- hjälper det du gör hos sjukgymnasten? Detta är min tredje graviditet och redan nu i v14 har jag ordentligt ont i fogar och rygg.
Hej igen tjejer.. :)
Har inte vart inne på nån vecka.. (Massor att göra!)
Nu känner jag "ärtan" regelbundet.. Sååå häftigt! :)
Jag har en doppler som jag prövat 3-4 ggr.. Tycker det funkar toppen! :) räknade hjärtslag igår och det låg på ca 160/min :)
En lite fråga till er andra.. Jag har ont i huvudet konstant, det sitter typ i pannan bakom ögonen och även i nacken.. Blir värre ju längre dagen går.. Nån annan som har lika? Blir fan knäpp snart. :(
V 16+1
Jag mådde illa fram till v12. Mådde inte illa med min förra så det var väldigt nytt. Mådde så illa att jag knappt klarade av livet. Spydde aldrig men mådde skit. Lukter ska vi inte ens prata om! Fy fan asså! Handla på Ica var en plåga. Och då åt jag det som jag var sugen på. Sket totalt i om det var nyttigt eller ek. Ibland var jag sugen på snabbmat, ibland sallad. Men mådde bäst när jag fick äta det jag önskade. Nu när jag mår bättre försöker jag tänka på bättre kost. Så ät precis det ni är sugna på!
Lukter är fortfarande jobbiga men mer hanterbara. Kött kan jag knappt äta än.
Kämpa på alla ni illamående! Hoppas det blir bättre <3
Hur har ni det med vikten? Har hittills gått upp tre kg i v. 13. Gick upp 35kg med första och gick ner allt plus lite till och nådde drömvikten och nu är jag så rädd att det ska bana iväg igen vill Max gå upp 12-15kg denna gången..
Jag är också orolig för vikten. Hade ju gått upp 2-2,5 kg förra veckan då jag var i slutet på vecka 14. :(
Du är ju väldigt smal från början, men jag ligger redan på övre gränsen på BMI skalan för normalviktig så jag vill hålla mig på samma nivå. Har inte heller illamåendet som ursäkt. Det enda är väl att jag var sjukt trött de första veckorna så min träning är helt i ofas.
Min mage växer i raketfart! Den är verkligen enorm nu :O
V14 (13+4)
Min mage växer i raketfart! Den är verkligen enorm nu :O
V14 (13+4)