• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Hejsan!

Jag är 23 år och bor ihop med min stora kärlek. Nu är det såhär att vi börjat planera barn. Har valt att inte prata om detta med vänner eller familj tills det är en bebis på väg :)
    Men man har ju lite funderingar och tankar, så tänkte att fler kanske vill prata och fundera ihop med mig här.
    Har ätit p-piller i ca 8 år och slutade med dom för 2 veckor sedan, jag vet att det kan ta tid innan man kan bli med barn, men tillverkningen har börjat Glad 
    Hoppas på en liten bebis till 2015 i alla fall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 10:07
    Här är några av oss som är aktiva här inne :) Alla är välkomna och jag uppdaterar listan så gott jag kan :)

Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt

• Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?
  • NattaLind
    FiiaN skrev 2014-09-15 10:08:17 följande:

Hahah så ni menar? Nu skrev jag där uppe :)

Ja precis! Vad kul att du la upp det! :)

Så nu kan alla nya, eller om någon av oss är borta från tråden ett tag, ändå hålla koll på hur det går för alla :) Kan ju vara lite svårt ibland när vi är några som skriver. Spännande!
  • Sarah1990

Såååå, av listan att avgöra är det alltså min BIM som väntas nu först? Tror faktiskt mer och mer att det är just blod som kommer komma, inget annat. Kanske är bra att jag tänker så dock för då kommer jag ju inte direkt bli besviken ifall det visar något annat? ;)

• FiiaN
    Sarah1990 skrev 2014-09-15 10:16:22 följande:

Såååå, av listan att avgöra är det alltså min BIM som väntas nu först? Tror faktiskt mer och mer att det är just blod som kommer komma, inget annat. Kanske är bra att jag tänker så dock för då kommer jag ju inte direkt bli besviken ifall det visar något annat? ;)

Ja precis :) Den som lever får se, kan ju lika gärna vara en liten bebis i magen :)
    Jag tänkte också negativt, så jag inte fick för mycket förhoppningar. Dock fick man ju det i alla fall, men kändes ändå bra att jag va lite inställd på att mensen skulle komma.

Håller tummarna för dig! och alla andra såklart :)
  • NattaLind
    glaesir skrev 2014-09-15 11:23:28 följande:

Ah, skulle ju haft ÄL idag men bara ett streck på stickan Jäkla ÄL!!

Jo jag ska ha min imorrn, vet inte varför men känns som om jag inte kommer ha den. Tycker att jag borde "känna av" den, men gör man det? Vetitusan!
  • FiiaN

Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt
    Glaesir, 23 år, 1:a försöket BIM okänt.
    Pinglon, 26 år, Finland, 1:a försöket, BIM okänt (men runt 21-26.9)

• Syrran86

Jag avvaktar lite med att lägga till mig på listan då vi inte börjat försöka ännu. Kommer att ta ut spiralen om ca 1 mån

• FiiaN

Alltså skulle vilja kunna redigera det första inlägget jag gjorde, men det går bara att uppdatera, kommer se helknäppt ut om jag uppdaterar där uppe hela tiden :P Så vi får puffa fram listan ibland istället :) ELler är det någon som vet om det går att redigera det som står högst upp?

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?