Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Känns som att ÄL är på ingång, lite molvärk & sugen på det mesta synd bara att maken jobbar 14-02 idag och imorgon sen 2 nätter efter det Obestämd

• Nr 3 på G

Blev nyss jättedeppig efter att ha läst i en bok att om man redan har haft 3 MF så är risken för ett till 50% Gråter känns bara hopplöst just nu vill ju ha en bebis till NU!!!! 
    Känns som att den här månaden är hopplös eftersom maken jobbar som han gör den här veckan när jag har ÄL + att mina föräldrar är här hela veckan men får se om vi hinner snika till oss en snabbis nånstans

• Nr 3 på G
    Sparven88 skrev 2014-09-16 07:34:58 följande:
    Hej!
    Det var jag som skrev i den här tråden precis i början, då den startat. Jag tycker ni är fantastiska som vågar stå emot alla dumma kommentarer om att det finns ett bäst före datum på att skaffa barn! Min mamma var ju som jag skrev tidigare, 41 och min syster blev tokig när hon fick höra att mamma var gravid "i den åldern". Här sitter jag nu, 26 år senare ;)
    Jag följer era inlägg varje dag! Jag hoppas också på att snart få höra om era plus!
    Sambon och jag jagar också efter ett plus, och jag hoppas alla plussen kommer inom en snar framtid!
    Kram =)
    Tack! Önskar oss alla en massa plus oavsett ålder. Bra och dåliga föräldrar finna i alla åldrar och somliga av oss kommer kanske på lite väl sent i livet vad det är vi önskar mest av allt men hoppet och drömmen lever för oss alla. 
  • Nr 3 på G
    weeme skrev 2014-09-16 00:16:51 följande:
    Skicka ut dem med barnen vettja!!! I andra änden av stan så hinner ni. En snabbis alltså.