Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Om ja får mens snart så e ja fan skengravid.. Fick en våg utav illamående.. Humör svingar fram å tillbaka.. Trött rastlös.. Hungrig illamående.. Glad irriterad.. Hugger till under naveln när ja hostar.. Bara massa symptom å så ska ja inte testa förrän i mon..

• carolinheiner
    missunshine skrev 2014-09-22 16:33:21 följande:

@carolinheiner
    Här har du en till som om hon inte är gravid den här månaden är extremt skengravid. Jar mensvärk och illamående men ingen mens. BIM imorgon eller onsdag jag är osäker. Neg sticka imorse.
    Känner mig verkligen gravid. Tror jag ska köpa några CB digital efter jobbet!

Är på BIM +1 idag å ingen mens.. Ska testa i morgon om den inte kommer under kvällen :/ känns inte så iaf.. Har inga typiska rinningar som ja brukar känna vid mens.. Så de känns positivt :)
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-22 20:31:39 följande:
    Det fanns väl inga med BIM idag kvar på den senast uppdaterade listan? Tidigare dagar fanns det en del kvar på listan typ 17de, men folk skriver ju inte och uppdaterar så man får väl säga till när man blir aktiv igen. Tror inte det var meningen att folk skulle falla bort. 
    Ja kom med igen :) fick en egen lite rubrik också :) vi som är sena :)
  • carolinheiner
    VioloLaviose skrev 2014-09-22 21:20:08 följande:

Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?

Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/

Japp vi som vill stannar kvar i denna tråden :) uh vad jobbigt :(
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-23 07:55:58 följande:
    Grattis!!!! Välkomen in i BF Juni 2015 tråden! ;)  Finfint plus du fått! 
    Tack :) ja sambon hotar här hemma att blir de en påg å han föds den 2 juni så blir de en jr ;)

Än är de BF 28/5 2015 :)
  • carolinheiner
    Malvik skrev 2014-09-23 08:01:29 följande:
    Stort grattis till dig!!! smile1.gif hade du testat innan, eller hur var det?
    Tror ja testade BIM -6 å då visade de inget :)
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-23 08:11:52 följande:
    Är flera i juni tråden med bf i slutet av maj början på juni då man ofta dateras bak eller fram eller så går man över tiden. Jag gick över 10 dagar med sonen tex. Sen är det kanske lite mer man har gemensamt i symptom med ngn som har samma dagar som en än dom som tex redan är i vecka i vecka 8-9 och gått igenom det där första ;) 
    Ja precis ;) sist blev ja flyttad 2 v :) ska man ringa mvc idag? :o
Svar på tråden BIM September 2014