Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Fiiaaa skrev 2014-09-21 04:58:14 följande:

Det var nog inget spökstreck igår trots allt. Lycklig lycklig lycklig <3

php0A72yT21384.jpg

Grattis :)
  • carolinheiner

Typiskt! Sambon fick för sig att ja skulle ha frukost i sängen idag!! Dagen innan min födelsedag.. Jävligt gulligt men de förstörde mina planer med att kissa på stickan i smyg.. Ja får inte testa för honom innan mensen e ett par dagar/en vecka försenad :( men uppskatta iaf kaffet på sängen :) å presentkortet på massage på 80 min :) å den sköna sången han gav mig :)

• carolinheiner
    Millannn skrev 2014-09-21 18:18:35 följande:
    Samma här! Vad har du för symtom? smile1.gif
    Har en känsla att ja e gravid =) lite illamående från och till.. Hugg å stick i magen nedanför naveln i en vecka ungefär =) du då?
  • carolinheiner
    Millannn skrev 2014-09-21 19:18:36 följande:
    Inte så mycket fysiska! Mest humörsvängningar och extra känslig, och hög puls. smile1.gif
    Oki :) än har inte hoppet försvunnit ;) har du testat?
  • carolinheiner
    Millannn skrev 2014-09-21 19:28:29 följande:

Japp, jag testade på BIM-5 och BIM-2 men båda negativt! Förra gången så var mensen två dagar sen, hoppas det inte blir så denna gången med :(

Oki :( ja vet inte när ja får chansen att testa.. :/ skulle göra de i morse men de sket sig då sambon gav mig frukost på sängen :)
  • carolinheiner
    Millannn skrev 2014-09-21 21:10:07 följande:
    Jag testar nog imorgon eller onsdag om inte mensen kommit :)
    Oki då hoppas vi den håller sig bort både från dig å mig :)
  • carolinheiner

BIM +1 idag :) fortfarande ingen mens.. Vet inte hur ja ska tänka.. Vill tänka positivt att de har tagit sig men då kommer säkert besvikelsen när de inte har gjort de :/ vill så gärna.. Å så många som är gravida.. :( pepp talk please

• carolinheiner
    SecretlyMe skrev 2014-09-22 11:43:09 följande:

Tycker du ska testa dig :)

Sambon sa att ja går testa i morgon om mensen inte kommit :) är i ett lyckorus just nu :) hoppas innerligt att den håller sig borta idag.. Springer på toa stup i kvarten för att ja tror den har kommit :p
  • carolinheiner
    Millannn skrev 2014-09-22 11:48:26 följande:

BIM+1 idag! Tänkte nog testa idag smile1.gif

Ja ska testa i morgonbitti :) när hade du tänkt testa idag? Är så jävla spänd :)
Svar på tråden BIM September 2014