Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Här kommer lite valborgs hopp för er :) Conrad ger er litet budskap på vägen! Hoppas de inte blir för mkt för er!! 2980g 9v gammal 35+1 graviditetsveckor.

• carolinheiner
    SecretlyMe skrev 2015-04-30 22:24:30 följande:

Idag fick jag ett svagt plus på rfsu. Syns väldigt tydligt med genomlysning. Vågar inte lita på det så testar nytt i helgen. Tog testet på em urin och var egentligen rätt utspätt redan. Ingen aning när äl var eller när bim är. Bara haft mycket mensvärk i några dagar.

Håller alla tummar!!
  • carolinheiner
    FruA78 skrev 2015-04-30 21:09:17 följande:

Sötnos! Hoppas ni får komma hem snart.

Vi räknar med hemgång till hans beräknade födelse :) 2/6 mannens 30 års dag :)
  • carolinheiner
    fruannie skrev 2015-05-19 11:38:57 följande:

Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här. phpRbCGOi81813.jpg

Grattis :)
  • carolinheiner
    tillklaras skrev 2015-06-20 19:36:48 följande:

Hej och glad midsommar fina ni<3

Secretly Me, jag beklagar vad du behövt gå igenom:(

Caroline heiner, hur mår ni? Är ni kvar på neo?:)

Milie, är bebis här än?:)

Massa kramar till er alla!

Hej!! Nej vi e hemma sedan snart 3 v tillbaka:) blev utskrivna i slutet på maj. Conrad mår toppen å ja håller på att medicineras för depression och har fått en släng av posttraumatisk stressyndrom. Annars e de bara bra :) Hur e de själv?
  • carolinheiner
    tillklaras skrev 2015-06-21 10:13:59 följande:
    Härligt att vara hemma:) och jag förstår att du har blivit traumatiserad och behöver hjälp. Vad glad jag blir att ni alla, under omständigheterna, mår bra. Vilken vecka föddes Conrad i?

Jag mår okej, har blivit sjukskriven nyss på 100% vilket känns skönt då tvillingar var något helt annat att vara gravid med:/. Jisses vad jag är trött. Går strax in i v 19 och har rul om en vecka ca. Vilken resa vi alla fått, och får göra!
    26+0 å är idag 3,5 mån okorr och 3 v korr :)
  • carolinheiner
    JOLI skrev 2015-07-09 10:51:01 följande:

Håller tummarna för er alla! Jag har inte varit inne på evigheter, så kanske inte så många som minns mig. Men jag får från och med nu kliva ur alla "vänta plus-grupper". Efter läkarbesök hit och dit, är det nu konstaterat att vi inte kan få barn, varken naturligt eller med hjälp av läkare. Jag skänker all min önskan om ett eget barn vidare till er, nu ligger min enda önskan i att alla ni andra kämpar ska lyckas och att slippa detta helvetet vi genomgår. <3

Åhh nej :( all styrka till er!!! <3
  • carolinheiner
    knaappeen skrev 2015-09-29 16:54:25 följande:

Blev visst ännu ett September-plus för mig. 1år o 4 dagar sedan första plusset!!

Junibebis IGEN.

BIM-2 inte på morgonkisset.

Chockad,inte riktigt fått in det ännu. De få symptom jag haft trodde jag inte va pga grav! Känner mig så ogravid .

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Grattis :)
  • carolinheiner
    eagle87 skrev 2015-10-25 14:28:37 följande:

De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.
    Pyret O lizzie hur va de för er?

Grattis till plusset! Kan vara så att kroppen inte förstår att den e gravid ännu å att du får en vanlig mens. :) håller tummarna,
  • carolinheiner
    Nostalgity skrev 2015-10-27 19:17:43 följande:

tack för alla grattis! =) 
    Fick tid för VUL imorgon kl 10:45.
    Får hoppas på att dom inte ser något, isf är det en ny graviditet eftersom jag är i vecka 4+3 imorgon då bara. Eller hur lite ser man i den veckan? knappt någon hinnsäck lr vad de heter va? hehe

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Ja gjorde vul i v 5 å då va de bara tjocka hinnor. Precis som innan mens .
  • carolinheiner
    eagle87 skrev 2015-10-27 12:28:54 följande:

Kan ni ändra mig i listan O skriva bim 28 nov 18 försöket 1 försöket efter MF. Skulle kännas bättre.

Ni får inte döma mig nu men när ja börja blöda så ringde ja vårdguiden etc. Hursomhelst så läste jag att får man missfall när man är i ivf kö måste man stå i kö 3 år igen så ja mejla de att Ja inbilla mig 2 streck att ett bara va spök streck O de digitala dagen efter va neg. Ja klarar inte Vånta i 3 år på ivf O inte ha en backup plan.

Jobbigt :( styrkekramar. Har du tagit ett nytt digitalt?
    Du gör som du vill. Ingen som dömmer här. <3
  • carolinheiner
    eagle87 skrev 2015-10-28 00:02:24 följande:
    Tog ett nytt digitalt idag söm visade inte gravid. Ja vet att jag bland annat skrivit innan att hellre missfall än aldrig ett pluss ja vet inte hur jag känner om de längre. Försöker tänka hur de hade känns O få mens istället för pluss
    Beklagar verkligen. :( de e jobbigt med mf. Men tänk att de va något fel på delningen så därför de inte fortsatte. Men förstår de e svårt. De e svårt å veta innan hur man känner . Ja hoppas du blir gravid igen så ni slipper ivf. Styrkekramar!
  • carolinheiner
    miamarina84 skrev 2015-12-20 15:29:35 följande:
    Ja ja menar att om proverna osv är bra varför köra insemination istället för sex. Känns ju enklare med sex o att det är lika stor chans att bli med barn genom sex som som insemination? Hmm.. Vår gubbe nämnde ivf så det blir nog så innan sommaren hoppas vi på. Fick mens idag o vi har håller på sedan september 14 då spiralen åkte ut ;) åh när man till slut blir gravid så slutar det i mf urs vad plågsamt, lider med er.... Vissa får utstå en del medan andra blir gravida på första försöket..
    Alla som blir gravida direkt har inte de alltid lätt ;) ja blir lätt gravid MEN kan bara bära mina barn till v 22+ sen måste ja få medicinsk hjälp. De e lite pest eller kolera.. Inte bli gravid å få hjälp eller bli gravid å få hjälp.. Vi har fått gå igenom en förlust av ett barn plus en hemsk resa med andra.. Ja förstår att du inte menar så å alla är olika osv.. Men de smärtar när ja läser... Så orättvist att vissa blir gravida direkt.. Men de behöver inte betyda en lätt resa för att få ett friskt barn.
  • carolinheiner
    miamarina84 skrev 2015-12-21 18:54:07 följande:
    Kanske var lite klumpigt skrivit,Sorry. Tänkte inte på att man kan ha komplikation ändå, även om man har lätt att bli gravid osv. Jag tänkte mest positivt att allt blir och är bra. Kan inte förstå hur det är att mista ett barn, hemskt, något man aldrig ska behöva vara med om!!!
    De är ju de.. Man tänker att man blir gravid å allt e bra .. Men ibland e de inte så. :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 17:54:25 följande:

Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!

Stort grattis!!!
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2016-05-27 16:51:03 följande:
    Ja idag kan ju även helt döva få hörsel med hjälp av cochleaimplantat. Inget som bekymrar oss men kräver ju en del merarbete men vi njuter av vår lille kille, tog ju evigheter att få till honom.
    Åhh de va länge sedan man såg dig :) grattis till pågen :)
Svar på tråden BIM September 2014