Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Malinbarre skrev 2014-11-06 16:21:30 följande:

Jag undrar om någon vill se och analysera mitt graviditetstest eller om det inte är då intressant?

Go for it :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-19 10:34:59 följande:

Börjar känna att min situation börjar bli rätt tung och väldigt tråkig :( Min mens har aldrig varit försenad i mer än 1-2 dygn och stickorna visar inget starkare utslag. Idag är jag på BIM +5. Jag känner tydliga stick och drag i livmodern varje dag och har gjort sedan en vecka tillbaka och mina bröst har börjat göra väldigt ont. Vart är min meeens :(

Du kanske är en låghormonare? Å plussar kanske om någon dag? :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-19 11:25:56 följande:
    Vore fantastiskt om det vore så, för hoppet har börjat dala :/
    Förstår detta.. Men om du kan så håll i de hoppet om att vara låg hormonare :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-21 19:41:41 följande:
    Det ser tyvärr inte så ljust ut här :'( Tack för omtanken <3
    :( håller tummarna!
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-23 16:27:05 följande:

Behöver prata av mig lite om detta känsliga ämne.. En fråga till er som som fått missfall tidigare och som skulle vilja dela med er; hur upplevde ni ert missfall? Blödning, smärta, klumpar? Hur länge varade blödningen?

Jag började blöda klarrött blod i fredags morse och det har börjat avta idag. Mängden har varit något mindre än en vanlig mens. Var lite öm i magen i fredags, annars har jag inte känt någon smärta. Det har heller inte kommit några klumpar vad jag har märkt, tror ni att man borde kolla upp detta för att se så allt kommit ut?

Kram på er <3

Tycker du ska ringa å kolla upp de.. De är inte säkert de e mf med tanke på inga klumpar.. ? :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-24 10:56:03 följande:

Bm hänvisade vidare till Gynmottagningen så nu väntar jag på svar därifrån istället. Tog ett graviditetstest idag också, är det vanligt att ett test kan visa något starkare efter ett missfall än vad det gjorde precis innan missfallet?

Jag vill ha de till att de ska va lika eller svagare då man inte producerar mer hormoner som mäts på testerna :/ hoppas du får svar snart! Kan tänka mig hur jobbigt de måste vara för dig nu.. :( hoppas du får komma in på ett vul å se vad som händer :(
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-11-24 11:53:12 följande:
    Ja det är så jobbigt att gå hemma och inte vara 100% säker på vad det är som händer med kroppen :( Tack för stödet <3

Här jämförelsebild på torsdagens test och dagens: phpkAyXlH87705.jpg
    Ja tror som dom andra.. Och hoppas på de bästa för dig! Vet hur viktigt de är med stöd :) <3
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 22:10:29 följande:
    Det behöver du inte vara orolig för. Och även efter jag plussar så stannar jag kvar i denna tråden. Kan ju inte lämna detta härliga gäng.

Hur mår ni som redan plussat? Er hör man inget ifrån.
    Här är jag! ;) hänger i bakgrunden å följer er:) sjukskriven för depression.. Å har fått tråkiga sammandragningar.. Hoppas på att få en tid för undersökning i veckan.. Är nu i v 14(13+2).. Hoppas innerligt att inte livmoderhalsen blir påverkad av detta :/ ska även lämna in nya urinprover i mon för att kolla om ja har uvi:(
  • carolinheiner
    Gummsan skrev 2014-11-25 22:53:20 följande:

Hänger också i bakgrunden. 9+2. Sjukskriven med. Mycket som sker hemma och på jobbet så är helt slut. Känner mig inget gravid längre och massa ont i magen. Men gyn tar ej imot så bara att vänta till 17/12 på kub.

Varför får du inte komma in?
  • carolinheiner
    tillklaras skrev 2014-11-28 08:02:17 följande:

Suck, ett fett minus på Bim-2/3.

Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.

Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(

Uh vad jobbigt. Skickar en kram å en tanke till er.. Vet hur de känns att förlora ett barn.. Tyvärr.. Hoppas ni snart blir gravida igen!
Svar på tråden BIM September 2014