BIM September 2014
Jag undrar om någon vill se och analysera mitt graviditetstest eller om det inte är då intressant?
Jag undrar om någon vill se och analysera mitt graviditetstest eller om det inte är då intressant?
Börjar känna att min situation börjar bli rätt tung och väldigt tråkig :( Min mens har aldrig varit försenad i mer än 1-2 dygn och stickorna visar inget starkare utslag. Idag är jag på BIM +5. Jag känner tydliga stick och drag i livmodern varje dag och har gjort sedan en vecka tillbaka och mina bröst har börjat göra väldigt ont. Vart är min meeens :(
Behöver prata av mig lite om detta känsliga ämne.. En fråga till er som som fått missfall tidigare och som skulle vilja dela med er; hur upplevde ni ert missfall? Blödning, smärta, klumpar? Hur länge varade blödningen?
Jag började blöda klarrött blod i fredags morse och det har börjat avta idag. Mängden har varit något mindre än en vanlig mens. Var lite öm i magen i fredags, annars har jag inte känt någon smärta. Det har heller inte kommit några klumpar vad jag har märkt, tror ni att man borde kolla upp detta för att se så allt kommit ut?
Kram på er <3
Bm hänvisade vidare till Gynmottagningen så nu väntar jag på svar därifrån istället. Tog ett graviditetstest idag också, är det vanligt att ett test kan visa något starkare efter ett missfall än vad det gjorde precis innan missfallet?
Hänger också i bakgrunden. 9+2. Sjukskriven med. Mycket som sker hemma och på jobbet så är helt slut. Känner mig inget gravid längre och massa ont i magen. Men gyn tar ej imot så bara att vänta till 17/12 på kub.
Suck, ett fett minus på Bim-2/3.
Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.
Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(