Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Liiinis skrev 2014-09-27 15:12:11 följande:

Jag är gravid!!! :D

Fast jag vågar inte bli riktigt, riktigt lättad och glad än :) I juli blev jag gravid för att bara någon dag senare få ett tidigt missfall. Håller tummarna hårt som attan för att det lilla livet ska stanna kvar den här gången <3

Supersvagt streck på stickan (som knappt syns på kort) men det digitala kan ju inte bli otydligt :)

Grattis :)
  • carolinheiner
    Samantha87 skrev 2014-09-27 15:44:03 följande:
    Hoppas hoppas hoppas. !! :):) köper ett idag visar det samma så lägger jag upp. Behöver era åsikter känner jag. ;) köra digitalt kanske?
    Ja personligen kör med cb plus.. :) funkat för mig :)
  • carolinheiner
    Samantha87 skrev 2014-09-27 18:05:57 följande:
    Okej :) har du någonsin tagit ett test på kvällen eller måste man vänta till morgon urinet?
    Kör alltid med morgon urin :)
  • carolinheiner
    eagle87 skrev 2014-10-08 23:35:31 följande:

Vissa personer är så jävla okänsliga. Träffade en bekant idag som är gravid i 4 månaden som satt o berätta hur fort de gick, hon slutade med p-piller slutet av juni o blev gravid typ 3 veckor efter. Hon ba jag ville bli gravid nästa år o hade hört att de kan ta tid så vi börja försöka i tid men de tog sig på en gång fastän jag käkat piller. Så berätta hon om en vån de tog 2 år för. Så sa hon att hon skulle blivit jätte ledsen o stressad om de skulle tagit de ett år så fråga hon när vi ska ha barn o hur länge vi försökt. Ja berätta inget detaljerat. Jag förstår att man e överlycklig att man e gravid tycker bara de fel att skryta om hur fort de tog sig när man inte vet va andra går igenom. Eller vad tycker ni? Ja känner mig iaf nerstämd efter de mötet. Hon passade på att inflika att min mans bästa vån ska ha bebis 2 månader innan henne så de verkligen vår tur snart. O här har man inte äns haft äl än. På dag 26 idag men har haft de på dag 30 de senaste 2 cyklarna.

Kanske lite överdrivet å bli arg för att hon ventilerar sig å berättar sin historia. Ja är en av dom som blir gravid snabbt. Hon kan ju inte veta hur ni har de eller hur du känner om man inte berättar eller hur?
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-10-11 11:11:47 följande:

Kaaan ha varit ett tunt streck på morgonens test, vågar dock inte börja hoppas ifall ögonen spelade mig ett spratt! Blir ett test imorgonbitti också :)

Lägg upp bild?:)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-10-11 15:22:33 följande:
    Är säkert bara mina ögon som ser ett tunt och nästan obefintligt streck, men här kommer bild från morgonens test :) phpp6CaKP89779.jpg
    Jag kan också skymta något tunt streck :) men testa igen för att vara säker :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2014-10-12 09:53:13 följande:

Vad gulliga ni är allihop! :)

Dagens test gick väl inte så jättebra tyvärr, svävar fortfarande i ovisshet. Fick "ej gravid" på det digitala, men tycker mig ändå se ett tunt streck på stickan jag testade med samtidigt.. Men man borde väl gå efter det digitala? Får annars se om mensen kommer imorgon eller inte.. Kram!

De ena testet är kanske känsligare än de andra?
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 17:37:25 följande:

Tack för att ni försöker peppa mig! Tyvärr har det börjat komma blodklumpar när jag kissar. Är inställd på det värsta nu.

Fan va tråkigt :( håller fortfarande tummarna att de inte är något ändå!! Tänker på dig !
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:49:06 följande:

Mf är ett faktum nu. Blöder så mycket och har fruktansvärt ont.

Uhh fy fan:( lider med dig :( beklagar stort!
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-11-05 07:06:43 följande:
    carolinheiner skrev 2014-11-05 06:32:20 följande:Uhh fy fan:( lider med dig :( beklagar stort!
    Tack! Det känns ändå lite lättare att hantera det denna gången även om det är tufft.

Vad skönt att de känns lättare.. De e fortfarande inte roligt men de kanske blir lättare att börja om när blödningen e slut? Önskar dig all lycka till i framtiden. :)
Svar på tråden BIM September 2014