Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BIM September 2014

Nu kommer kanske en äcklig förklaring men när ja klämde lite finnar på brösten idag så kom där lite vitt/genomskinlig vätska från bröstvårterna.. Va fan e de?! Är 2 mån sedan vi förlorade Melvin å ja fick tabletter för att ta bort bröstmjölken/mjölkproduktionen.. E de rester som e kvar från graviditeten? Fick mens den 21/8 å höll i sig i 6 dagar å den vart normal.. Vad tror ni? Har inga grav symptom alls :/

• carolinheiner

Idag e de mysdag :) ja å sambon kör varannan dag här :) eller ska försöka iaf ;) kör inte på några äl tester utan bara kör på å hoppas att mensen uteblir på födelsedagen :)

• carolinheiner

Kände att de högg till lite igår på vänster sida vid äggstocken.. Tittade på sambo å sa de e nog bäst att vi har sex idag också de hugger ;) .. Men va kan de va? Ägglossning eller? Vet inte riktigt hur lång cykel ja har men räknar med 30 dagar å då har ja ÄL på söndag:/ drömde inatt av att ja fick ett plus på stickan :) hoppas på de bästa :)

• carolinheiner
    VioloLaviose skrev 2014-09-05 07:09:42 följande:

Ger upp. Har alls menssymptom och test idag bim-10 visar så negativt att det skrattar åt mig. Blivit förkyld också :(

Är så förbannad att jag inte kunnat hålla mig ifrån att testa. Onödiga pengar

Ska tröstäta thaimat till lunch

Varför testa så tidigt? Än är de väl inte kört?! Du har ju tio dagar kvar till BIM.. Ge inte upp..
  • carolinheiner
    carolinheiner skrev 2014-09-05 08:39:15 följande:
    Varför testa så tidigt? Än är de väl inte kört?! Du har ju tio dagar kvar till BIM.. Ge inte upp..
    Såg på BIM listan att du va på BIM -4.. Men än är de inte kört som sagt..
  • carolinheiner
    Hummingbirden skrev 2014-09-07 14:23:18 följande:

Å där kom mensen.. Suck. Plussade igår och idag kom den jäkeln.

Tar nya tag! Lycka till ni andra ??

Hur kan du plussa å få mens? Är de inte plus ett plus? :/
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 15:14:36 följande:
    säker på att det är mens och bara inte en liten blödning?
    Hur ska ja veta? Går bara efter hur hon själv skrev att hon fått mens fast hon hade plussat..
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 16:29:47 följande:
    jag citerade såklart fel inlägg smile1.gif
    Haha oki ;) trodde du trodde de va ja som skrev de ;) missuppfattningar :)
  • carolinheiner

Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(

Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(

Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat

Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(

Svar på tråden BIM September 2014