![Lizzie09](/avatar/thumb/lizzie09/f344a8be3f2a766e91d73de57dedbc7f.jpg)
-
Tack så mycket! Ja det var verkligen på tiden :) Min cykel hade börjat bli lite rubbad och började bli längre, senaste var 35 dagar lång så tänkte att jag chansar med rr och bdg, och denna cykel skulle blivit 27 dagar! Och så gravid på det, så dom gjorde verkligen susen för mig :Dmiamarina84 skrev 2016-04-30 09:50:30 följande:Äntligen nu satte ni det. Stort grattis :) har du oregelbunden äl då du använde både rosenrot o bidrottninggele? Bara nyfiken ;) man vill ju testa allt. Stort grattis igen.
-
Åh vad härligt! När har du bf?eagle87 skrev 2016-04-30 13:22:24 följande:Jag är i vecka 15 nu:) håller tummarna för alla här
-
Tack! :D Ja jag hoppas verkligen det, och att progesteronkrämen verkligen gör susen.Emmissara skrev 2016-05-01 10:41:44 följande:åå grattis :D Hoppas och tror på att det kommer gå vägen för er den här gången <3
själv går jag in i vecka 13 imorgon och kan fortfarande inte förstå att jag ska bli mamma.
Så himla mysigt! :) Hur mår du? -
Tack :D Håller tummarna för dig nu att ivf kommer göra susen!FruA78 skrev 2016-05-01 10:45:44 följande:Stort grattis! ;) Vad härligt.
-
Åh nej, så tråkigt att höra :( Fy fasen.. Behöver du prata av dig så finns vi alla här! Jättestor kram till dig <3Emmissara skrev 2016-05-05 11:09:36 följande:
Hej alla, lite tråkiga nyheter ifrån mig. Fick i tisdags reda på att fostret inte lever längre. Min värld har stannat upp och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Nästa vecka är det 2 år sedan jag hade mitt förra missfall, känns som maj månad är en dålig månad för vår familj helt enkelt.
hoppas de går bättre för er andra <3
-
Hej,NILE90 skrev 2016-05-16 20:59:11 följande:
Hej,
Både kul och inte att tråden fortfarande är aktiv, flera bekanta ansikten ser jag här nu. Håller tummarna för att ni får era efterlängtade plus snart.
Vi plussade i okt 2014 efter 6 försök, fick en son i juli 2015. Nu har jag plussat igen (!!) efter bara ett försök. Så vi väntar på ett syskon i januari 2017.
Önskar verkligen att ni alla får uppleva plus, graviditet, förlossning och allt som hör till. Grattis till alla som plussat sen jag lämnade tråden för lääänge sen.
Grattis igen! :) Så himla roligt att vi ska ha samma månad! Vilket datum är du beräknad till? -
Härligt! Jag är beräknad till den 10/1 :)NILE90 skrev 2016-05-17 18:16:35 följande:20 januari om man räknar efter sista mensen, men 22 januari om man går efter ÄL :)
När ska du ha? -
Åh vad roligt, stort grattis! :D Då är det bara 2 veckor mellan oss, så kul! <3FruA78 skrev 2016-05-27 16:58:11 följande:
Nu har vi genomfört vårt första ivf- försök och jag är äntligen gravid igen. Är i vecka 6 idag och hoppas verkligen att det ska gå vägen denna gång.
Håller tummarna för alla ni som är kvar att ni snart är gravida. <3
-
Har varit fruktansvärt nervös och orolig inför dagens ultraljud, men nu är jag så otroligt lättad och lycklig! ÄNTLIGEN har vi lyckats!
-
Tack! Ja det var så otroligt skönt att få se hjärtat slå, nu kan jag äntligen våga glädjas till 100% över graviditeten! Förstår precis din känsla, håller tummarna stenhårt för dig! Jag har bf den 10/1 :) Ja nu är det verkligen vår tur <3FruA78 skrev 2016-06-01 14:59:57 följande:Åh grattis vad härligt att höra. Jag är jätteorolig inför ultraljudet ska dit om en vecka. När har du BF? Kul att vi ligger så lika, nu måste det gå hela vägen för oss <3