BIM September 2014
FruA78 skrev 2015-12-09 20:18:23 följande:
Du behöver inte be om ursäkt. Vi finns här för dig! Jag känner igen mig hur du mår. Det är extra jobbigt vid jul och att inte vara gravid vid BF. Jag har haft två BF- datum som passerat och om vi inte lyckas denna månad så har det gått 1 år sedan jag plussade. Jag tycker att jag har mått lite bättre några dagar efter att BF datumet passerat för det var väldigt laddat kom jag ihåg. Det är svårt att hålla humöret uppe men de stunder då jag känner mig positiv och tror att det ska fungera, försöker jag hålla kvar så länge det går. För det tär verkligen på en att inte lyckas. Men det är helt normalt att må så här, det är en stor kris som många av oss genomgår när man är ofrivilligt barnlös. Men jag känner mig trött på mig själv många gånger pga hur jag mår. Men just idag känner jag mig hoppfull och glad.
Tack <3 åh, fy vad jobbigt för er :( Vilka datum hade du som bf? Ja just nu vill jag bara ha det datumet överstökat, tror jag kan slappna av lite mer då på något sätt.
Var hos min syster igår och fick healing och hon märkte direkt att jag mådde dåligt och så kom vi in på varför och jag berättade alltihop. Har inte velat prata med någon om detta men nu släppte allt och vi satt och pratade om det i flera timmar. Hon har Extremt lätt att bli gravid (blivit gravid flera gånger med preventivmedel t.o.m.) och jag har alltid trott att min mamma också har haft det väldigt lätt. Men då sa syrran att "Mamma har inte alls haft det lätt, varför tror du att det är 9 år mellan oss?". Jag har Aldrig tänkt på det och det svaret kändes både skönt att jag inte är ensam i familjen om det men samtidigt tungt att det verkar gå i familjen..