• Lizzie09

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2016-02-04 07:34:47 följande:

Vi har inte råd med privatklinik, tyvärr. Så jag får helt enkelt banta och vi får fortsätta försöka på egen hand..

Ah okej.. I vårt landsting kostar det precis lika mycket hos privat som på sjukhuset, synd att det inte är så överallt :/ Är det mycket du behöver gå ner?
  • Lizzie09

Sitter hos gyn nu i väntan på att bli inseminerad, måttligt nervös!! Hur går det för er andra? <3

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2016-02-23 18:57:28 följande:
    Spännande hoppas att det går bra. Gjorde du insemination med hormonbehandling eller i naturlig cykel?

Fick min mens idag och inget svar än på remissen :(
    Gjorde i naturlig cykel :) är på äl+5 idag, dagarna går verkligen extremt sakta denna gång! Åh vad tråkigt :( Så segt att ni inte fått remissen än, hoppas ni får svar väldigt snart! <3
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2016-03-14 17:25:00 följande:

Lizzie hur går de för dej?

Är nere i en svacka just nu, så vi har bestämt oss för att inte göra något försök denna månad. Men nästa månad provar vi med insemination igen. Tack för omtanken! Hur går det för dig? Hur mår du? <3
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2016-04-20 06:44:34 följande:
    Hej! Förra veckan var jag till första besöket hos IVFkliniken och ska börja när mensen kommer om det finns plats. Ska ringa på fredag har bim då och mest troligt börja jag med sprutorna på lördag eller söndag. Så nu äntligen börja det hända grejer.

Hur går det själv? Kram
    Åh vad skönt att ni äntligen får komma igång! Håller tummarna så hårt jag bara kan för er nu.
    För mig går det Ok, har tagit bidrottninggele och rosenrot denna månad för att korta ner min cykel som blivit lång och svajig. Och det funkade superbra, ägglossningen kom 6 dagar tidigare! Så nu sitter jag hos gyn och väntar på andra försöket med insemination. Börjar med progesteronkräm imorgon så får vi se om det händer något sen! Kram
  • Lizzie09

Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2016-04-29 18:38:03 följande:
    Åhhh äntligen pluss här, stoooorr grattis :) ska du fortsätta me krämen till vecka 12 ? Jag rekommenderar att du gör de...
    Taack! :) Yes jag kommer fortsätta, säkrast så! Hur är det med dig nu? Vilken vecka är du i? :)
Svar på tråden BIM September 2014