BIM September 2014
Det är kört denna månad om inte dippen var implantation, men med bim imorgon tvivlar jag på det. Testet mäter från 25 och ni fick dessutom starka utslag tidigare än jag så :/
Det är kört denna månad om inte dippen var implantation, men med bim imorgon tvivlar jag på det. Testet mäter från 25 och ni fick dessutom starka utslag tidigare än jag så :/
Hur mkt dippade tempen? Min temp dippade 2x0,2 grader dagen innan och samma dag som jag plussade. Men var ändå högre än tempen var innan ÄL.
Har 36.6-36.6 innan äl
Har 36.6-36.6 innan äl
Ja tempen gick upp till 37.0 nu. Testet visade ju neg igår så litar inte ett dugg på tempen :s Fan vad less jag blir när ingenting stämmer längre.
Har gått tillbaka till föregående månader och sett att min lutealfas är 13 dagar och inte 12, således har jag en cykel på 29-31 dagar. Därför den var "sen" förra månaden då (den var alltså inte sen). Då är mensen att beräkna imorgon.
Nu är jag less på att bara prata om mig här inne, hur går det för er andra? :) Reggi, du har bim idag?
Tog test i morse och strecket var vågrätt efter 2 min, men efter utsatt tid var det borta. Kom lite blod när jag kissa, men inte alls som när jag har min mens, så jag vet inte alls. Blir det inge mer ska jag i väg och köpa ett digitalt.
Jag är på Äl +5 så jag bara väntar..
Att tempen sjunker eller går lite upp och ner under luthealfasen är inget konstigt. Den kan även dippa under "coverline" utan att det betyder något. Det man ska vara observant på är att tempen efter Äl ska vara högre än innan äl sett på det stora hela. om man är gravid går egentligen inte att utläsa förrän lite efter Bim och tempen fortfarande ligger högre än innan Äl.
Så länge den är högre än innan Äl så är det bra Enstaka dippar till temp som innan Äl är heller inget konstigt.
Nä jag känner inte ett skvatt som är annorlunda. Men det förväntar jag mig inte heller.
När jag var gravid förra gången misstänkte jag inte graviditet förrän typ 1 v efter mensen skulle kommit. Trodde bara den var sen. Hade mensvärk som mensen skulle komma ungefär från den dagen mensen var beräknad men jag trodde ju att mensen var på G. Att jag testade berodde på att min p-dator flaggade för graviditet, dvs tempen var fortsatt hög typ 19 dagar efter Äl och då lyser den med ett fast sken på alla lampor (Lady-Comp). Var helt oplanerad graviditet så jag trodde ju inte att jag var gravid
Tid för inskrivning och tidigt UL är inbokat, vet inte om det det VUL eller om det blir ett vanligt UL då jag kommer vara i v 8+4. Så 1/12 får vi förhoppningsvis se en liten en :)
Ja jag analyserar definitivt mer nu än då, men nu planerar vi ju vilket vi inte gjorde då jag håller tummarna för dig!!