Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-10-22 09:20:08 följande:

Jag har börjat tänka att för varje gång jag får mens så är jag ett steg närmare ett plus. Det har faktiskt hjälpt mig jättemycket att ta det hela med ro och slappna av lite mer. :)

Ja det funkar för vissa. För mig funkar det inte alls och just nu spelar det väl ändå ingen roll så länge vi inte vet var vi står.

Tror du kan vara riktigt lugn för du är gravid denna gång :)
  • SecretlyMe

Jag har blivit dunderförkyld. Har mycket flytningar nu också så jag vet inte, ägglossningen kan ju inte vara sen tycker jag när tempen ökat sen i söndags och hållt sig stadig.

Pyret; hoppas du slipper kräkas.

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-23 07:09:23 följande:

Till skillnad från alla andra månader så känner jag ingenting, inte ens lite molvärk som jag brukar ha till och från hela tiden. Nej fy sjutton vad jag blir trött på mig själv, ska sluta sätta upp en massa delmål, blir ju ändå bara besviken. :P

Men tack i alla fall :)

Det blir väl som för Bebben - hon hade inga symtom alls innan hon plussade :)

Grattis på födelsedagen <3
  • SecretlyMe
    namnlös123 skrev 2014-10-23 09:49:26 följande:

Det fungerar inte för mig att lägga in bilder iaf, laddade ner nått som hette typ familjeliv gravidkollen, den enda app jag hittade

Jag sitter via Chrome på telefon, för familjelivs mobilsida. Längst ner, under "skicka svar", finns knappen "Lägg till bild - välj filer"
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-23 10:12:13 följande:

Alla skengravid-symptom kommer väl nästa vecka, vore så himla skönt att slippa allt med symptom bara så man slipper ha för höga förväntningar. :P

Tack så mycket :) 

Förstår känslan :p min temp andra månaden i rad vägrar gå över 36.9. Så förhoppningsvis kan jag släppa det här med att bli gravid och hoppas vara det runt jul osv :p slipper man ligga och kräkas på julafton oxå ;)
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-23 13:57:32 följande:

Är det bara jag som tycker det är såå skönt att slippa hoppa runt mellan massa BIM-listor varje månad? Blir glad av att veta att vi är några stycken här som trots allt följer varandra månad in och månad ut :) 

Ni alla är underbara och förtjänar varsitt stora guldhjärta och ni alla gör mig så glad varje månad :)

Känner likadant! Vi har lärt känna varandra bättre och det känns som ett "grattis" till någon som får plus blir mer genuint och äkta :)

Du är oxå fantastisk, du har gjort mig på bra humör många ggr :)
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-23 14:18:41 följande:

Bara en vecka kvar att vänta på att mensen inte ska komma....

håller tummarna så hårt denna månad men vet inte varför det skulle bli annorlunda :(

Känner med dig. Här är det 8 dagar kvar till bim. Hoppas för oss!
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-23 14:46:43 följande:

Ja, 8 dagar för mig också egentligen, men det är ju typ en vecka... ;)

Håller alla tummar jag har för oss :)

Haha, du tänker så ;) Hur lång lutealfas har du?
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-23 15:08:24 följande:

Då är vi 4 st som har BIM den 31/10. Hoppas alla får ett fint plus! :) 

Kul! :D
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-23 15:11:18 följande:

Brukar ha 14 dagar, i alla fall de senaste gångerna. :) Har oregelbunden mens men gissar att lutealfasen är 14 dagar oavsett.

Du då?Åh, vad kul! Känner du något?

Okej :) jag har en på 12 dagar. Känner ingenting, jag har lite mensvärk ibland och mycket flytningar bara.
Svar på tråden BIM September 2014