Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Tempen ner igen. Inget denna gång heller. ÅH SÅ KUL DET HÄR ÄR!!!!

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-27 09:12:55 följande:

Men skiiiiit! 

Hatar egentligen att ta tempen varje morgon, är ju tusen gånger mer nervöst än ett grav-test. 

Din är ju stadig så tror inte du behöver vara orolig. :)
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-27 10:49:14 följande:

Vi får väl se, förra månaden var den ju också ganska hög men störtdök samma dag som mensen kom. 

Men jag har en bra magkänsla om denna månad. Sambon var uppe hos sin familj i helgen och hans mormor hade frågat svärmor om jag var gravid för hon hade det på känn. Så han blev ju förhörd så fort han klev innanför dörren. 

Du ser då :)
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-27 10:47:57 följande:

Min temp höjdes idag, men den har gått lite freak out sen i fredags, den är verkligen högt och lågt. Men tror det har med temperaturen i sovrummet, vi har inte på elementen så rummet är som kylan/värmen utanför bestämmer... och det påverkar nog.

Nåväl... på fredag får jag väl antagligen en sänkt temperatur, men hoppas inte!

Trist SecretlyMe att den gick ner :( Det är ju det värsta, man har så hög förhoppning och så piper termometern och tempen är för låg för att man ens ska kunna hoppas en liten stund till =(

Att det kan vara så mycket som påverkar tempen ändå. Jag tempar aldrig samma tid varje morgon utan tar den när jag vaknar - det stämmer ändå alltid för mig. Hade 37.3 i lördags men vi drack på fredagen och vad jag läst mig till ökar värmen i kroppen av alkohol. I söndags låg den på 37.1 och idag 36.8 och då jag är på bim-4 känns det som att jag kan garantera att Jag inte är gravid. Har inte haft några symtom alls, inte skengravid what so ever. Haft molvärk som varken liknat ägglossning eller mens så lite hopp kom ju.

Hoppas det går bättre för dig denna gång, håller tummarna hårt för dig nu!
  • SecretlyMe
    Annalouise skrev 2014-10-27 19:33:13 följande:

Tack ska ni ha!!! :)

Grattis!
  • SecretlyMe
    blackpeach skrev 2014-10-27 13:02:22 följande:

Hej har sörjt färdigt mensen nu! Ny bim 20/11 om nån vill lägga till? Fjärde riktiga försöket nu.

Hoppas nu för er skull :)
  • SecretlyMe

Vi blir fyra med bim på fredag ^^

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-27 20:38:04 följande:

Och vi blir fyra som inte får mens på fredag eller 9 månader framöver heller :)

Nej, tre. Jag hade min dipp för mensen idag :p
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-27 20:54:22 följande:

Idag kom mensvärken tillbaka, men bara på högersida i magen... i övrigt är jag inte speciellt hoppfull. Men man vet ju aldrig! Det molar på och hugger till i mage, precis som alltid. Tuttarna har börjat göra lite ont, men inte som vanligt dock... vi får väl se. Imorgon är det 4 dagar kvar till BIM!

Någon som ska testa då?

Jag testade idag på bim-4 men fick neg. Då håller jag tummarna för dig imorgon om du ska testa!
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-27 21:10:50 följande:

Njae, tänkte inte testa imorgon. Eftersom det bara är typ 50% chans att få positivt då så vill jag inte slösa mitt sista test på det. Ska vänta till i alla fall torsdag, men eftersom det känns som om det inte är något denna månad kan det hända att jag väntar och ser om mensen dyker upp på fredag.

Tack i alla fall! Du har ju flera dagar på dig att få +!!

Eller var det din tempo som hade fallit? Blandat ihop ibland

Jo, har läst om procentantalen jag med och känner väl lite hopp men precis som du säger dippade min temp imorse :/

Låter smart att vänta, jag själv var för otålig haha. Hoppas det visar ett fint plus <3
Svar på tråden BIM September 2014