BIM September 2014
Tempen ner igen. Inget denna gång heller. ÅH SÅ KUL DET HÄR ÄR!!!!
Tempen ner igen. Inget denna gång heller. ÅH SÅ KUL DET HÄR ÄR!!!!
Men skiiiiit!
Hatar egentligen att ta tempen varje morgon, är ju tusen gånger mer nervöst än ett grav-test.
Vi får väl se, förra månaden var den ju också ganska hög men störtdök samma dag som mensen kom.
Men jag har en bra magkänsla om denna månad. Sambon var uppe hos sin familj i helgen och hans mormor hade frågat svärmor om jag var gravid för hon hade det på känn. Så han blev ju förhörd så fort han klev innanför dörren.
Min temp höjdes idag, men den har gått lite freak out sen i fredags, den är verkligen högt och lågt. Men tror det har med temperaturen i sovrummet, vi har inte på elementen så rummet är som kylan/värmen utanför bestämmer... och det påverkar nog.
Nåväl... på fredag får jag väl antagligen en sänkt temperatur, men hoppas inte!
Trist SecretlyMe att den gick ner :( Det är ju det värsta, man har så hög förhoppning och så piper termometern och tempen är för låg för att man ens ska kunna hoppas en liten stund till =(
Tack ska ni ha!!! :)
Hej har sörjt färdigt mensen nu! Ny bim 20/11 om nån vill lägga till? Fjärde riktiga försöket nu.
Vi blir fyra med bim på fredag ^^
Och vi blir fyra som inte får mens på fredag eller 9 månader framöver heller :)
Idag kom mensvärken tillbaka, men bara på högersida i magen... i övrigt är jag inte speciellt hoppfull. Men man vet ju aldrig! Det molar på och hugger till i mage, precis som alltid. Tuttarna har börjat göra lite ont, men inte som vanligt dock... vi får väl se. Imorgon är det 4 dagar kvar till BIM!
Någon som ska testa då?
Njae, tänkte inte testa imorgon. Eftersom det bara är typ 50% chans att få positivt då så vill jag inte slösa mitt sista test på det. Ska vänta till i alla fall torsdag, men eftersom det känns som om det inte är något denna månad kan det hända att jag väntar och ser om mensen dyker upp på fredag.
Tack i alla fall! Du har ju flera dagar på dig att få +!!
Eller var det din tempo som hade fallit? Blandat ihop ibland