BIM September 2014
Styrkekraaam <3
Styrkekraaam <3
Herregud....???? 17e gången gillt????
Så glad för er skull Ellonbellon och Nile :')
Jag vågar inte hoppas riktigt, men tempen håller sig på 36.9 ännu och pilar ibland upp till 37.0 (jag har ju inte en temp som ger dubbel siffra på slutet så vet inte hur mycket det skiljer) och mycket flytningar, både vita och genomskinliga. Kommer mensen är det okej, för era försök och er lycka gör mig hoppfull. Och jag och sambon har börjat lösa allt som var så jag känner mig harmonisk. Vill verkligen testa men vågar inte då bim är imorgon, hihi.
Testa imorgon om du känner för det :) Tempen har ju verkligen inte gått ned märkvärt! Mina flytningar är mycket därinne, men inget kommer direkt ut. Men det känns blött och mina är mer genomskinliga och konsistensen ungefär som billig handkräm (dvs för lös för att vara bra till händerna :D).Tack!! :)
Gud vad underbart det vore om du också plussade nu! :D
Vad skönt att du och sambon börjar lösa allt <3
Hur är er tapp då?
Tack för era svar :)
Vad säger din magkänsla? Gravid eller inte gravid? Ska du testa eller vänta och se om mensen kommer?
Jag förstår precis vad du menar. Samma oro och uppgivenhet kände jag förra månaden. Förstår att det säkert känns svårare för dig som inte bor på heltid tillsammans med din sambo och att stressen kring ÄL ökar då. Men fortsätt bara köra på, det kommer en dag då du också får ett fint plus! <3 Tills dess finns jag här, jag kan inte lämna kvar dig här nu när vi följt varandra så länge.
Tog test ändå. Behöver inte ens säga vad det blev.