BIM September 2014
Tänker på dig Pyret. Skickar stor kram och hoppas att ni mår bra trots omständigheterna. Kommer ni att få någon hjälp/undersökning nu pga ett till mf?
Tänker på dig Pyret. Skickar stor kram och hoppas att ni mår bra trots omständigheterna. Kommer ni att få någon hjälp/undersökning nu pga ett till mf?
Tack! Nej eftersom två mf fortfarande anses som vanligt så görs ingen utredning. Det är först efter 3:e mf som det inte anses "normalt".
69 dagar sen jag hade ägglossning nu, jag äter nyttigt trånar försöker ej stressa ändå blir mina menscyklar längre o längre orkar inte mer.
Yep men har haft regelbunden mens i typ 10 år. Men sen juni har kroppen blivit helt knäpp. O har inte gått upp i vikt äter snarare nyttigare :(((
Du har rätt. Vet inte om du minns men vi började utredning 16 sept o då sa läkaren att jag behövde gå ner 5 kg, ja la upp en bild här o alla tyckte han va dum i huvudet. Men har iaf nästa tid 26 nov. Så om 3 v. Har kämpat men bara gått ner 1 kg. Å
Idag har jag gjort något som är mot mina principer.. Jag tog ett graviditetstest före Bim (Äl+11) Har ju hört om folk som får svaga plus på Äl+9 och allt vad det är och jag råkade ha ett RFSU test hemma och tänkte att om det är något borde jag iallafall se något svagt.
Med facit i hand kan jag säga att det var onödigt att ta eftersom det var helt sopblankt.. Hade lika gärna kunnat vänta in Bim på söndag och sparat pengar samt undvikit att någon tjänat pengar på min längtan...
Bara att invänta skitmensen och hoppas på 7:e försöket antar jag.
Det var första och sista gången jag tog ett test före Bim.
Grattis Malinbarre!
Nån som har en aning om hur fört strecken ska bli starkare, testet i morse hade inte stigit så mycket :/ mäter från 10 mIU/ml.
Jajjemen, jag har inte plussat heller ^^
Grattis till er som gjort det dock!
Vet inte när min bim är, ej heller äl.