Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-11-13 21:01:47 följande:

Då är vi några kvar som inte plussat ännu. Det är ganska tyst i tråden. Åh jag tycker det är jobbigt att inte veta när jag har ÄL.

Skrev ju förra veckan att jag tyckte det kändes lättare efter mf denna gången men i söndags bröt jag ihop totalt. Grät typ hela dagen.

Kram
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-14 07:53:52 följande:

Jag vet inte ens när jag ska ha ÄL så vi får väl se. Kanske typ den 25:e om jag räknar längden på de senaste cyklarna och då blir BIM 9/12. Men jag vet ju själv hur skruvad min cykel var efter förra mf och då hade jag ÄL på dag 29 så om det blir lika nu så är det ÄL typ 3-4/12 och då blir BIM 17-18/12. Kanske en fin julklapp???

Hm jag undrar varför min temp fortfarande är hög? pendlar mellan 36.4-36.6 precis som efter ÄL. Innan ÄL sist låg den ju på 36.3-36.4. Kanske allt hcg inte är ute ur kroppen ännu?

Får hoppas på en 9 månader lång julklapp som sedan lever helst i 100 år till <3
  • SecretlyMe
    TigerEmmlis skrev 2014-11-14 08:41:03 följande:

Äl +3 idag....tiden får så långsamt!! ;-P

Åh, förstår din känsla! Nu hoppas vi att det är din tur :)
  • SecretlyMe
    Charlie40 skrev 2014-11-13 23:33:17 följande:

Jag är på äl+9 imorgon. Har börjat testa men nada än så länge.

Förhoppningsvis visar det sig snart :)
  • SecretlyMe
    TigerEmmlis skrev 2014-11-14 10:34:44 följande:

Tack!! :)

Hoppas det är din tur me!! :)

Tack :) Vi missar säkerligen ägglossning då han är bortrest och jag inte har nån koll alls på ägglossningen haha.
  • SecretlyMe
    blackpeach skrev 2014-11-17 06:58:02 följande:

Herregud! Inte sekund denna gång! :)

Grattis!!
  • SecretlyMe

För att uppdatera läget här så försöker vi inte denna gång, inte som föregående månader. Jag kör inga ältester och tempar inte. Min karl jobbar mycket borta nu med jobbet och jag tröttnade på schemasex. Det har hjälpt jättemycket för bådas våra humör och ingen av oss har känt stress över det här.

Jag har under helgen haft mycket älsmärtor och mycket flytningar, går jag tillbaka föregående månader sker äl dag 16 eller dag 19, vilket är idag eller på torsdag.

Nu får det bli lite som det blir, men bim är iallafall nån gång mellan 29/11-2/12. Är gärna med på bimlistan ändå :) 23 år, 1a barnet, 7 försöket.

Lizzie, hur går det?! :)

• SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-11-16 20:12:00 följande:

Vilken tid varje dag tar man ett sådant? Efter fullt utslag..när släpper ägget?

Efter positivt test släpper ägget inom 24-48h :)
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-11-17 09:59:45 följande:

Tack för svaret hur många test per dag behöver man göra?

Jadu, jag gjorde ett test per dag, köpte 7st på billigatester.se. Vissa gör ju ett test på fm och em men man gör det man känner är bäst själv :)
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-11-17 10:22:46 följande:

Måste vara jätteskönt att kunna släppa all stress och press, och istället ta det som det kommer. Och skönt att ni verkar ha hittat tillbaka till varandra också, är glad för er skull :)

Jag väntar ivrigt på att posten ska komma runt 12-tiden och att mina tester hann med den leveransen. Annars kommer det kännas som en hel evighet till morgondagens post! :)

Tack så mycket snälla du :)

Haha ååh, förstår dig! Håller tummarna!
Svar på tråden BIM September 2014