• Lizzie09

BIM September 2014

Ja ni vet ju att det är självaste Mission Impossible att ta kort på ett graviditetstest, men här har vi dagens iallafall. Jag vågar inte få upp några förhoppningar alls, så jag gissar på spök!

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-16 12:42:12 följande:

Håller tummarna för dig Lizzie. Spännande :)

Tack, jag håller tummarna för dig också FruA! Hoppas inte att din mens dyker upp.. När har du BIM?
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-16 16:26:38 följande:

Lizzie: jag hade Bim i måndags men tor nog mer på igår jag hade fick inte min äl förens på dag 17 denna månad. När har du?

Okay! Jag har inte en aning :/ Har inte fått första mensen efter missfallet än som var den 1 juni.. Känns lite jobbigt att inte ha en aning, vet ju inte alls om jag ens har haft ÄL än. Så antingen får gärna gravtesten ge klara besked eller så får mensen komma väldigt snart :)
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-16 17:10:08 följande:

Och där kom mensen :(

Åh, skit också :/
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-07-16 21:43:26 följande:

Håller på att bli galen. Så ångestfylld. All min energi, all min kraft läggs på detta. Och då kollar jag inte ens med tester. Men att hoppas och misslyckas. Igen och igen. Har ingen ork till annat jag borde lägga stor energi på. Annat känns meningslöst. Så svårt att komma upp från nederlaget denna gången. Vet inte vad jag ska göra. smile4.gif

Förstår precis hur du känner :( Stor kram till dig <3
  • Lizzie09

Jäklar, nu börjar en skengraviditet märkas -.- Illamående, jättesvullen livmoder, superkänsliga bröstvårtor, luktkänslig och har hungerkänslor jämt. Blöööh..

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-22 09:21:33 följande:

Emisssara och Lizzie hur går det för er?

Jag har fått svagt positiva tester i över en vecka, så har kontaktat gyn för att försöka få lite klarhet i vad som sker. Trodde först att det var väldigt starka spökstreck, men testade med sambons urin och då var testet helt blankt. Är på dag 52 efter cytotec idag och mensen har fortfarande inte kommit, så det känns som att något är lite lurt!
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-07-23 18:58:02 följande:

Lizzie: vad sa Gyn? Håller tummarna att du är gravid igen.

Dom sa att jag får ringa och prata med gynmottagningen på sjukhuset eller den privata gynkliniken för att få ett ultraljud. Så får se om jag avvaktar lite till eller om jag ringer imorgon
  • Lizzie09

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde gynmottagningen eftersom det snart gått 8 veckor sedan missfallet och jag fortfarande inte fått min mens. Dom gav rådet att vänta ännu en vecka och ringa tillbaka om den inte kommit då heller.. Blir så jäkla trött på dehär, varför kan inte allt bara funka som det ska?!

Svar på tråden BIM September 2014