BIM September 2014
Ja ni vet ju att det är självaste Mission Impossible att ta kort på ett graviditetstest, men här har vi dagens iallafall. Jag vågar inte få upp några förhoppningar alls, så jag gissar på spök!
Ja ni vet ju att det är självaste Mission Impossible att ta kort på ett graviditetstest, men här har vi dagens iallafall. Jag vågar inte få upp några förhoppningar alls, så jag gissar på spök!
Håller tummarna för dig Lizzie. Spännande :)
Lizzie: jag hade Bim i måndags men tor nog mer på igår jag hade fick inte min äl förens på dag 17 denna månad. När har du?
Och där kom mensen :(
Håller på att bli galen. Så ångestfylld. All min energi, all min kraft läggs på detta. Och då kollar jag inte ens med tester. Men att hoppas och misslyckas. Igen och igen. Har ingen ork till annat jag borde lägga stor energi på. Annat känns meningslöst. Så svårt att komma upp från nederlaget denna gången. Vet inte vad jag ska göra.
Jäklar, nu börjar en skengraviditet märkas -.- Illamående, jättesvullen livmoder, superkänsliga bröstvårtor, luktkänslig och har hungerkänslor jämt. Blöööh..
Emisssara och Lizzie hur går det för er?
Lizzie: vad sa Gyn? Håller tummarna att du är gravid igen.
Emmissara, hur har det gått för dig?
Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde gynmottagningen eftersom det snart gått 8 veckor sedan missfallet och jag fortfarande inte fått min mens. Dom gav rådet att vänta ännu en vecka och ringa tillbaka om den inte kommit då heller.. Blir så jäkla trött på dehär, varför kan inte allt bara funka som det ska?!