• Lizzie09

BIM September 2014

eagle87 skrev 2015-10-26 15:08:45 följande:

Jätte svagt test O blöder fortf så helt enkelt inse att de e missfall!!!!!!!

Åh, lider verkligen med er :( Stor kram!
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-10-27 08:17:32 följande:

Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag! 
    Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D 

Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet. 

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Gratulerar!
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-10-27 09:32:36 följande:

Mår verkligen så dåligt att jag inte vet vad ja ska göra. Tog ett nytt test imorse nästan helt neg så jag vet att de kört nu.

Stor, stor kram till dig! :( <3
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-10-28 10:51:12 följande:

Fyra tappra kvar Hoppas så att vi alla plussar snart! Ni är guld värda tjejer. Orkar inte gå till nya listor med människor som försökt 2-3 gånger. <3

Det hoppas jag också, det är så fruktansvärt jobbigt med detta eviga kämpande.. Känner precis likadant som du om andra trådar, har stött på många som sitter och beklagar sig som sjutton om dom inte har lyckats på andra eller tredje försöket. Förstår att det kanske känns tufft för dom, men jag orkar inte läsa om sådant när man själv har hållt på och kämpa i över ett år.
    Jag har BIM idag, fick ett negativt test igår så går bara hemma och inväntar mensen, blööh..
  • Lizzie09

Alltså finns det något drygare än att bara gå och vänta på mensen? Ska den komma så kan den väl bara dra gång med dunder och brak så man har det överstökat sen.. Trodde att den kom nyss men det var bara en rejäl flytning (ursäkta infon). Usch, är riktigt bitter idag känner jag. Dels pga väntan på mens och dels pga jag har fått ett riktigt skitschema på jobbet inför november och har en chef som inte har lyssnat ett dugg.. Var bara tvungen att ventilera mig lite..

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-10-28 18:34:12 följande:

Känner som dig Lizze det är en riktig skitdag idag. Vår hund som är 14 år är sjuk och vi får se om vi måste ta bort honom :( och nu fick jag värsta mensvärken redan på äl + 11 och jag som brukar få den på äl +15. Känns verkligen jättejobbigt om vi inte lyckas nu med hjälp. Vet inte hur jag ska orka med det här längre det börjar kännas mer och mer hopplöst vi ska lyckas. Ber om ursäkt för negativt inlägg.

Åh, det är så jobbigt när ens älskade djur blir dåliga :( Mina föräldrar har precis fått ta bort sin 13-åriga hund och det är bland det tuffaste jag gått igenom, saknar henne så himla mycket :( Håller tummarna att er piggar på sig igen och får vara med er ett tag till!
    Kan ju vara växtvärk, håller tummarna hårt för det också! :)
    Du behöver inte be om ursäkt, vi finns här när det är tufft också <3 Själv har jag fortfarande inte fått mensen, men den kommer säkert inatt. Har en konstig brännande värk i livmodern så har trott att den varit på gång hela dagen. Hatar att vänta på allt!
  • Lizzie09

SRMmamma, har din mens kommit igång än? Jag kände mig säker på att min skulle komma inatt, men icke. Du har inte testat dig?

• Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-10-29 10:18:40 följande:
    Är väldigt svullen, men ännu inget. Hoppas den kommer senare idag. Klart det ska strula nu liksom...Vi hade inte samlag en enda gång förra månaden pga mediciner så det är noll ide att testa.
    Aha okej, ja så himla typiskt att den ska vara sen nu då :/ Hoppas den kommer snart för dig!
  • Lizzie09
    knaappeen skrev 2015-10-29 09:07:10 följande:
    Är det en vanlig "husläkare"? Enligt fertilitetsläkare så är allt under 2 bra. Vanliga läkare säger att 2-3 är bra. Min läkare ringde o sa att der var lågt o att jag skulle ändra dosen, berättade att jag var gravid då sa han helt plötsligt :Ja men ojdå då kan du ligga kvar på denna dos och komma tillbaka i slutet av 1a trimestern och kolla då den går upp ibland.
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    När jag gjorde tester för ett år sedan så hade jag ett tsh på 3,0, är det för högt då? :S
Svar på tråden BIM September 2014