BIM September 2014
Jätte svagt test O blöder fortf så helt enkelt inse att de e missfall!!!!!!!
Jätte svagt test O blöder fortf så helt enkelt inse att de e missfall!!!!!!!
Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag!
Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D
Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet.
Mår verkligen så dåligt att jag inte vet vad ja ska göra. Tog ett nytt test imorse nästan helt neg så jag vet att de kört nu.
Fyra tappra kvar Hoppas så att vi alla plussar snart! Ni är guld värda tjejer. Orkar inte gå till nya listor med människor som försökt 2-3 gånger. <3
Alltså finns det något drygare än att bara gå och vänta på mensen? Ska den komma så kan den väl bara dra gång med dunder och brak så man har det överstökat sen.. Trodde att den kom nyss men det var bara en rejäl flytning (ursäkta infon). Usch, är riktigt bitter idag känner jag. Dels pga väntan på mens och dels pga jag har fått ett riktigt skitschema på jobbet inför november och har en chef som inte har lyssnat ett dugg.. Var bara tvungen att ventilera mig lite..
Känner som dig Lizze det är en riktig skitdag idag. Vår hund som är 14 år är sjuk och vi får se om vi måste ta bort honom :( och nu fick jag värsta mensvärken redan på äl + 11 och jag som brukar få den på äl +15. Känns verkligen jättejobbigt om vi inte lyckas nu med hjälp. Vet inte hur jag ska orka med det här längre det börjar kännas mer och mer hopplöst vi ska lyckas. Ber om ursäkt för negativt inlägg.
SRMmamma, har din mens kommit igång än? Jag kände mig säker på att min skulle komma inatt, men icke. Du har inte testat dig?
Ingen mens och negativt graviditetstest. Blir så leeeess...