• Lizzie09

BIM September 2014

VioloLaviose skrev 2015-09-29 13:47:11 följande:

Hej! Heh, jag är här igen. Vill någon lägga till mig på 22 oktober? *puss*

Nemen hej! Det var länge sedan! Men varför är du tillbaka? :O
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-10-07 07:24:54 följande:

Ska strax åka iväg mot sjukhuset. Har blivit tillsagd att vara där en timma innan uNdersökningen för att hinna ta gravtest och få smärtstillande. Lagom lång tid att hinna bli nervös på när man sitter där och väntar :-/ Uppdaterar efteråt. Tack för stödet!

Lycka till! <3
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-10-16 11:45:27 följande:

Igår var jag hos läkaren och gjorde vul allt såg jättebra ut det fanns en stor äggblåsa. Så igårkväll tog jag ägglossningssprutan och det blir insemination imorgon :) Är så spänd och uppspelt så det är svårt att koncentrera mig på jobbet.

Spännande, håller tummarna för er! :)
  • Lizzie09

Den här månaden är nog första månaden sen vi började försöka som jag verkligen inte orkar engagera mig och bry mig om ägglossningen. Känns väldigt skönt faktiskt, att verkligen kunna slappna av och på riktigt känna "händer det, så händer det". Börjar nog tappa hoppet helt och hållet tror jag..

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-10-23 12:26:01 följande:

Bim +2. Inget spår av mens och hög temp. Gud kan inte sluta tänka O kan inte sova

Spännande! Har du inte testat dig?
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-10-25 06:50:14 följande:

På 18 försöket lyckades vi!!!!
    Ge aldrig upp!!!!! Tack för allt stöd vet inte va ja hade gjort utan er

Stort grattis! :)
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-10-25 14:28:37 följande:

De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.
    Pyret O lizzie hur va de för er?

Förstår att du blir orolig vännen, hoppas att det är ofarliga blödningar!
    Mitt MA upptäcktes på ultraljud i vecka 10, så det kom aldrig igång av sig självt :/
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-10-25 21:25:57 följande:

Fortf inga kramper men blöder fortf. Har blödit typ en halv binda. Klar rött med pytte små klumpar. Vad tror ni???

Jättesvårt att veta tyvärr, det kan ju vara en helt ofarlig blödning som snart går över, en genombrottsblödning. Men i värsta fall så kan det ju vara ett missfall, man behöver inte ha ont eller blöda klumpar för att det ska vara mf :/ Håller tummarna stenhårt för dig!
Svar på tråden BIM September 2014