BIM September 2014
Hej! Heh, jag är här igen. Vill någon lägga till mig på 22 oktober? *puss*
Hej! Heh, jag är här igen. Vill någon lägga till mig på 22 oktober? *puss*
Här kom mensen igår också, lika jävla surt varje gång
Ska strax åka iväg mot sjukhuset. Har blivit tillsagd att vara där en timma innan uNdersökningen för att hinna ta gravtest och få smärtstillande. Lagom lång tid att hinna bli nervös på när man sitter där och väntar :-/ Uppdaterar efteråt. Tack för stödet!
Igår var jag hos läkaren och gjorde vul allt såg jättebra ut det fanns en stor äggblåsa. Så igårkväll tog jag ägglossningssprutan och det blir insemination imorgon :) Är så spänd och uppspelt så det är svårt att koncentrera mig på jobbet.
Den här månaden är nog första månaden sen vi började försöka som jag verkligen inte orkar engagera mig och bry mig om ägglossningen. Känns väldigt skönt faktiskt, att verkligen kunna slappna av och på riktigt känna "händer det, så händer det". Börjar nog tappa hoppet helt och hållet tror jag..
Bim +2. Inget spår av mens och hög temp. Gud kan inte sluta tänka O kan inte sova
På 18 försöket lyckades vi!!!!
Ge aldrig upp!!!!! Tack för allt stöd vet inte va ja hade gjort utan er
De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.
Pyret O lizzie hur va de för er?
Hur går det eagle? <3
Fortf inga kramper men blöder fortf. Har blödit typ en halv binda. Klar rött med pytte små klumpar. Vad tror ni???