• Lizzie09

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2015-04-07 13:26:46 följande:

För övrigt så visade mitt CB äl-test glad gubbe idag, så idag eller imorgon släpper ägget. Woop woop! Vi har sexat på bra redan: ons, fre, lör, sön, mån och så såklart idag och imorn. Fast vi vet ju sedan tidigare att det inte verkar spela någon roll hur mycket sex vi har...

Yey! Håller tummarna! :)
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-04-08 11:13:09 följande:

Vet inte äns om ja vill försöka nästa månad. Whats the point? Man blir ju ändå bara ledsen.

Förstår hur du känner, man blir så jäkla less emellanåt :/ Kram!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-09 15:27:46 följande:

Med tanke på hur brösten känns idag så har ägget lossnat. Är det för sent att mysa till det idag också tror ni? 

Har ni börjat försöka på riktigt igen? :) Behöver ju inte vara för sent, kör på! ;)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-13 12:28:48 följande:

ÄL+4 idag såå segt det går.

Håller meeed. Är på ÄL+8 och de går så jäkla sakta framåt
  • Lizzie09
    tillklaras skrev 2015-04-13 18:46:29 följande:

Hejhej! Jag ville bara kika in och heja på er<3 jag läser en massa av vad ni skriver och hoppas så jäkla för er alla!

Vi fick häromdagen reda på att vi tydligen ska ha tvillingar. Helt galet.

Wow vad häftigt! :D Dubbelt grattis!
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-13 19:57:57 följande:
    några känningar?
    Mja, kanske. Är väldigt luktkänslig och mår illa vid äcklig lukt, har högre temp än vanligt, jätteömma bröstvårtor (har alltid ömma bröst mellan ÄL och BIM, men själva bröstvårtorna brukar inte göra ont) samt molvärk i livmodern till och från. Men jag litar inte alls på dessa känningar eftersom man blivit lurad av kroppen så många gånger tidigare, så tror nog bara på att det är kroppen som luras igen. Durå? :)
  • Lizzie09

Fick hem en kallelse till mammografi idag, har fått tid på tisdag. Skönt att det gick så fort att få tid, läkaren sa ju att man kunde räkna med väntetid på 1-3 månader. Ska bli så skönt att få det kollat så man antingen kan släppa det eller ta tag i det..

• Lizzie09

Jisses, fick ett streck på staven idag! Kan se det klart och tydligt!! Bilden blev dock sämsta någonsin, men ni kanske ser ändå? Aaah vågar inte lita på det ifall det är spök, men samtidigt så är det så himla tydligt!

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-15 07:12:10 följande:
    Jag ser! Grattis <3
    Åh tack! Hoppas nu bara att det inte är ett spökstreck. Och tråkigt att bilden blev så fruktansvärt dålig, haha.
  • Lizzie09

Provar med en bild till, det är ju så sjukt svårt att få till en bra! Nu har jag mörkat den lite för att ni skulle se lite iallafall!

Svar på tråden BIM September 2014