BIM September 2014
Ja alltså jag orkar inte brytas ner en gång till. Vi försöker inte ens aktivt nu, jag fick "mens" som jag skulle och har noll symptom så det är liksom bara att gå vidare som om inget hänt.
Ja alltså jag orkar inte brytas ner en gång till. Vi försöker inte ens aktivt nu, jag fick "mens" som jag skulle och har noll symptom så det är liksom bara att gå vidare som om inget hänt.
Är på dag 3 med Bisolvon (ÄL-5) och det börjar märkas! Har fått rikligare och mer lättflytande flytningar och tappen är redan öppen och väldigt mjuk (vet dock inte om Bisolvon har någon påverkan alls på själva tappen, men ändå). Enda nackdelen är att Bisolvontabletterna innehåller laktos och jag är känslig mot just laktos, så magen håller sig verkligen igång, hehehh.. Men det får jag stå ut med! :)
Har tagit test varje dag sedan äl+11. Igår sjönk tempen, idag steg den. Gjorde test idag, äl+14, och jag tyckte mig för första gången på dessa sex test jag tagit att jag ser något ytterst svagt. Det är så svagt att det inte syns på kort, går knappt ens trixa fram. Det syns jättetydligt när jag lyser med lampa bakom. Är det här ett jävla typiskt spökstreck? Inget av de andra testerna ser ut såhär.. Jag tog ett nytt test efter det första med andra kisset, det ser dock ut att vara blankt.. Tempen sjönk igår med 0,5 grader och steg idag med 0,3.. Jag sitter och skakar..
Skulle behöva lite hjälp! Testar med Äl-tester denna månad (andra gången jag provar med detta så är väldigt okunnig) och fick detta precis, och det är ju tydligt positivt. Ska egentligen inte ha ÄL förrän på tisdag, kan testet visa positivt i flera dagar eller sker ÄL idag eller imorgon tror ni? Min cykel har hoppat lite mellan 28 och 31 dagar så egentligen kanske det inte är så lustigt om jag har ÄL nu iofs. Smått förvirrad, haha
Va fasen, glömde ju bilden
Va fasen, glömde ju bilden
Dagens ÄL-test. Det var tur att jag använde tester denna månad, annars hade vi nog riskerat att missat ÄL denna månad. Dock har inte tempen visat på att jag har ÄL, men jag tror att termometern jag använder är riktigt kass, så kan nog inte lita på den till 100%. Eller så har ägget inte släppt riktigt än.
Måste bara säga att Wow, vad Bisolvon har påverkat mina ÄL-flytningar! Från att knappt ha några överhuvudtaget till att ha rikliga och "perfekta" flytningar! Än så länge får metoden 5 av 5 i betyg och jag kommer fortsätta ta det runt ÄL om det inte tar sig denna gång!