• Lizzie09

BIM September 2014

Hm, hittade precis ett forum där testlagrets stavar fått mycket kritik för sina spökstreck.. Då kan jag nog inte lita på dagens test :(

• Lizzie09

Näe, nu har jag suttit och hittat massa negativt om testlagrets stavar som tydligen ska vara duktiga på att ge spökstreck. Så jag väljer att strunta i detta test och testar med stickorna framöver istället

• Lizzie09

Dagens test! Ett tydligt streck som kom upp rätt fort! Vågar inte tro på något förrän clearblue och det digitala är taget, men nu är jag bra pirrig i magen! :D äl+11 idag!

• Lizzie09

Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-04-16 12:57:52 följande:
    Grattis Lizzie. Hur många försök har det blivit? <3
    Tack! <3 Tror det blev 7:e eller 8:e försöket för oss, och jag tror att det var Bisolvonmetoden som vi har att tacka för hjälpen! :)
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-04-16 13:28:15 följande:
    När började du med bisolvon ?
    Började en vecka innan ÄL :)
  • Lizzie09

Tror ni att man vågar sig på ett digitalt imorgon eller ska jag vänta någon dag till? :)

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-16 17:22:18 följande:
    Jag har haft mkt svagare test än sådär när det digitala visat gravid för mig men om du vill vara helt säker så vänta.
    Vilken dag har du varit på när du tagit det digitala? :)
  • Lizzie09
    VioloLaviose skrev 2015-04-16 17:41:33 följande:

Åh Lizzie, äntligen!! <3 <3 Grattis !!

Åh men hej, vad roligt att du hänger kvar här! :D Taack! <3
Svar på tråden BIM September 2014