• Lizzie09

BIM September 2014

Än så länge har inte mensen dykt upp. Och har inga tecken på att den är på G än heller. Tappen är hög och stängd och jag har rätt mycket flytningar. Har haft lite annorlunda molvärk sedan i måndags och den har blivit starkare för varje dag sedan dess. Brukar bara ha stark mensvärk precis när mensen drar igång. Fått negativt på testet idag också så mensen kommer nog imorgon.

• Lizzie09

Svagt, svagt streck på stickan idag! Åh vad jag hoppas att det inte är spök.. Är på BIM+1, tempen har legat stadigt på 36.4 i en vecka, har en mycket annorlunda molvärk i livmodern och tuttarna gör mer och mer ont. Hoppashoppas!

• Lizzie09
    Iljans skrev 2015-03-22 06:39:29 följande:

Det här är med mitt morgonurin, ser ni det jag ser? :D phpx5RXlW26302.jpg

Grattis! :)
  • Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-03-22 09:42:22 följande:

Här är mensen på g............... Hur länge ska man orka ??

Åh, kram till dig :( <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-22 10:53:12 följande:

För att orka tänker jag såhär: varje månad jag inte är gravid så har jag chansen att gå ner mer i vikt. Gått ner 17kg nu och vill ju bli fin till bröllopet.

Waow, bra jobbat Pyret! :)
  • Lizzie09

BIM+2 idag och inga tecken på mens än så länge. Tog inget test imorse så kanske blir ett ikväll istället

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-22 11:23:05 följande:
    åååh spännande!
    Har dock en känsla av att mensen kommer dyka upp idag, så får se :/
  • Lizzie09

Känslan stämde rätt bra. Får rosa på pappret när jag torkar mig. Dock brukar mensen alltid dra igång med full fart på en gång och jag brukar ha hemsk mensvärk direkt, men nu har det bara varit lite grann i några timmar och är bara lite öm i magen. Men det kommer väl säkert framåt kvällen.. Usch, blir så satans sur på spökstreck och att kroppen är så jävla bra på att luras.. Fy fan!

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-22 18:32:00 följande:
    Blä. För mig brukar det också dra igång direkt och inte så som det gjorde denna gången. Kroppen kan verkligen luras.
    Usch ja. Blödningen är fortfarande väldigt sparsam, har klarat mig med ett trosskydd i flera timmar. Har inte ont alls vilket är väldigt ovanligt. Som jag skrev innan så brukar den alltid dra igång rejält på en gång och då brukar det vara mycket klumpar och en tampong brukar bli full på 3 timmar (ursäkta all info). Men nu är den mer tunn och klar rosa/röd. Vad pysslar våra kroppar med Pyret?
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-03-22 18:57:45 följande:
    Jävla skit :( ska ni börja försöka aktivt nästa gång?
    Ja det ska vi, och då tänkte vi testa Bisolvonmetoden :)
Svar på tråden BIM September 2014