• Lizzie09

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2014-12-30 23:53:45 följande:

Inget mens idag heller.

Blev inget av de svagt orangea flytningarna.

Har haft externs yrsel senaste timmen.

Köpte CB digital med veckovisare idag, så testar tidigt imorn.

Kram alla Goa som väntar.

Håller tummarna stenhårt att det är positivt för dig imorgon! Så spännande! :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-01 09:20:48 följande:

Ganska vattniga flytningar, testen var ganska starka men ännu inte positiva så jag tror på ÄL i helgen som jag sagt innan. Dock så har jag redan ont i brösten?? Någon av er som brukar ha det innan ÄL? Har aldrig haft innan förut utan bara efter.

Jag kan ha ont i brösten innan ÄL ibland :)
  • Lizzie09

Yes, snart dags! Blev förvånad över hur starkt testet visade, då måste ÄL kommer tidigare än beräknat denna gång. Vilket inte är mig emot! Flyttar man tillbaka BIM om ÄL kommer tidigare?

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-01-01 14:09:47 följande:
    Imorgon isåfall :)
    Håller tummarna stenhårt! :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-01 17:36:20 följande:
    heja heja! Bestämde ni er för att försöka ändå?
    Ja vi bestämde oss för att göra ett försök till innan vi gör en liten paus i verkstaden :) Så nu hoppas jag verkligen att det tar sig! :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-01 18:50:53 följande:

php9Cmx0837094.jpg

Våra tester ser rätt lika ut i styrka, då kanske vi får ÄL precis samtidigt, kul! :) Nu jäklar är det vår tur Pyret!
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-01-01 15:41:21 följande:

Äh, nu kom det rosa flytningar :)

Nej vad typiskt! :/
  • Lizzie09

Hm. Fattar ingenting. Kan ägglossningen vara över redan? Det översta är från idag och det nedersta är från igår. Har inte haft några ÄL-flytningar alls förutom slemproppen som kom i tisdags samt en liten slemklump igår

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-02 11:26:03 följande:
    Det kan vara så att du helt missat det men sådär har jag haft innan. Ganska starkt streck för att sen gå till nästan obefintligt ett par dagar för att sen bli starkare och positivt.
    Vad lustigt. Tog ett test dagen innan nyår och det var svagt, men ska ju enligt appar inte ha ÄL förrän på tisdag egentligen. Aja, det är väl bara till att vänta och se, som vanligt :)
Svar på tråden BIM September 2014