• Lizzie09

BIM September 2014

Emmissara skrev 2015-01-03 12:05:12 följande:
    Jag har varit borta i några månader men jag hoppas att det var okej för alla att jag kom tillbaka? Jag kände att jag inte ville gå in i någon annan grupp och skriva för den här har det i stort sätt alltid varit trevlig ton i och det finns en sådan fin omtanke om hur alla har det. 

2015 kommer bli vårt år kram på er <3
    Absolut, du är varmt välkommen tillbaka! :) <3
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-01-03 18:16:50 följande:

Frågade högre upp av era erfarenheter utav apoteket curas egna test.

Råkade ta ett imorse.... Tyckte mig urskilja ett väääldigt svagt streck. Nu...8 timmar senare, syns det lite tydligare.

Har bim ca tisdag.

Är curas test rätt värdelösa jämförelse med cb?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Håller tummarna för dig! :)
  • Lizzie09

Usch, det blev en deppkväll ikväll.. Jag är så fruktansvärt rädd att vi inte ska kunna få egna barn.. Jag vet att vi inte försökt så länge (5e försöket nu), men när man har en superfertil mamma och syster som blivit gravida trots preventivmedel, då sätter tankarna igång.. Jag vet att min sambo och hans ex försökte att få barn en kort tid, men utan resultat.. Det gör mig ännu räddare att det ska vara något tokigt med hans simmare.. Jag har en sådan fruktansvärd längtan efter barn och har haft väldigt länge, barn är den största meningen med livet för mig. Min syster har fyra barn som jag umgås med flera dagar i veckan, och det dämpar inte min längtan efter ett eget barn direkt.. Har lite svårt att ventilera alla mina känslor för sambon då jag vet att även han är orolig för att det ska vara något fel på honom, och vill inte göra honom mer orolig med alla mina tankar och känslor kring detta.

Detta med att försöka skaffa barn är så mycket mer påfrestande och tuffare än vad jag någonsin kunde tro..

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-01-04 14:06:47 följande:
    Jag känner med dig. Jag oroar mig för samma sak. Jag har ju fertila personer i min familj med och så även han. Men jag tror inte det behöver betyda alla ggr att man själv är det. Att allt inte är ärftligt, då allt spelar så mycket in på hur vi lever och på hur kroppen fungerar. Vill inte på något sätt dra ner hoppet för dig, hoppas du inte tar mig fel vännen <3

Min kille var väldigt sjuk som liten och låg ofta på sjukhus pga att han var väldigt infektionskänslig. Det oroar mig att det påverkar hans simmare.. :/
    Jag förstår vad du menar <3 Det går ju tyvärr inte att komma ifrån negativa känslor, tankar och funderingar. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att vi alla får våra vackra plus snart, och att den lille bestämmer sig för att stanna kvar. Snart, snart är det vår tur <3
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-01-04 14:05:26 följande:
    Tjoho! Tagit nytt test?
    Tog ett precis, och det har blivit mycket starkare sen igår! :) Så snaaart så!
  • Lizzie09
    tillklaras skrev 2015-01-04 21:35:43 följande:

Äntligen har jag fått tid för op, som blir 29:e januari. Äl, om nu inte min cykel strular igen(som förra-mensen var sex dagar sen-vilken pärs det var:/) så blir nästa troliga Bim vi kan försöka till 21:a februari. Gud så jobbigt. Ett jäkla år har jag gått runt med något inuti livmodern som gjort att vi inte kunnat få bebis- utan att veta om det. Alla äl test och nervösa gravtest helt i onödan... Det känns givetvis jättebra att de ska ta ut detta(typ bit av spiral) men fan vad jobbit året har varit. Förlåt för mitt negativa inlägg (jag är ju någonstans glad i detta) men jag var bara tvungen att skriva det.

Kan någon som vill och orkar ändra mitt Bim till 21:a feb.?

Kramar till er alla<3

Håller tummarna att allt kommer gå fin fint med operationen och att ni snart får ett vackert plus :)
Svar på tråden BIM September 2014