• Lizzie09

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-12-12 12:04:03 följande:
    Imorgon tänkte jag.
    Håller tummarna!
  • Lizzie09

Usch och fy, har mått väldigt illa i omgångar under dagen. Hoppas verkligen att det beror på eventuell graviditet och att det inte beror på att magsjuka är på G..

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-12 18:04:10 följande:
    Mitt var nog definitivt bara inbillning. Jag känner ju ingenting förutom lite ömma bröstvårtor och det kan lika gärna tyda på att mensen är på g.
    Kan ju räcka som symtom för graviditet också, håller tummarna för det! :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-13 05:17:09 följande:

Negativt. Men och andra sidan har jag aldrig plussat så här tidigt innan så det finns fortfarande hopp.

Absolut! Det kanske blir ett fint streck om några dagar :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-13 16:58:29 följande:

Ingen dov molvärk längre utan väldigt stark.. uuh. inget skönt.

Usch då :/ Det kan inte vara livmodern som växer då? :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-12-14 05:01:41 följande:

Negativt idag också så jag tror hoppet är ute. Ska testa imorgon också, visar det inget då är det kört.

Tappa inte hoppet förrän mensen kommit, allt kan hända fram tills dess :) <3
  • Lizzie09

Kan ha varit ett svagt streck på dagens test, men vet inte om jag bara inbillade mig. Känner mig konstig i hela kroppen, brösten gör galet ont och humöret är inte att leka med. Men jag är inställd på att mensen kommer i veckan, det är nog bara pms jag har

• Lizzie09
    CarolineElf skrev 2014-12-14 14:56:51 följande:

Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!! phpjvXSwJ95194.jpg

Stort grattis! :)
  • Lizzie09

Tung dag idag.. Har BIM idag eller någon gång nu i veckan, men testade negativt imorse. Eftersom vi har bestämt att detta är vårt sista försök innan fyra månaders uppehåll så känns det riktigt skit..

• Lizzie09

Tog ett test, men tror det är kört för min del. Tyckte mig ana ett supersvagt streck, så jag provade att ändra ljusstyrkan något i en bildredigeringsapp, och då syntes det lite tydligare. Men det är så himla svagt så tror bara att det antingen är inbillning eller spökstreck

Svar på tråden BIM September 2014