-
Håller tummarna!Pyret 85 skrev 2014-12-12 12:04:03 följande:Imorgon tänkte jag.
-
Usch och fy, har mått väldigt illa i omgångar under dagen. Hoppas verkligen att det beror på eventuell graviditet och att det inte beror på att magsjuka är på G..
-
Kan ju räcka som symtom för graviditet också, håller tummarna för det! :)Pyret 85 skrev 2014-12-12 18:04:10 följande:Mitt var nog definitivt bara inbillning. Jag känner ju ingenting förutom lite ömma bröstvårtor och det kan lika gärna tyda på att mensen är på g.
-
Absolut! Det kanske blir ett fint streck om några dagar :)Pyret 85 skrev 2014-12-13 05:17:09 följande:
Negativt. Men och andra sidan har jag aldrig plussat så här tidigt innan så det finns fortfarande hopp.
-
Usch då :/ Det kan inte vara livmodern som växer då? :)Pyret 85 skrev 2014-12-13 16:58:29 följande:
Ingen dov molvärk längre utan väldigt stark.. uuh. inget skönt.
-
Tappa inte hoppet förrän mensen kommit, allt kan hända fram tills dess :) <3Pyret 85 skrev 2014-12-14 05:01:41 följande:
Negativt idag också så jag tror hoppet är ute. Ska testa imorgon också, visar det inget då är det kört.
-
Kan ha varit ett svagt streck på dagens test, men vet inte om jag bara inbillade mig. Känner mig konstig i hela kroppen, brösten gör galet ont och humöret är inte att leka med. Men jag är inställd på att mensen kommer i veckan, det är nog bara pms jag har
-
Stort grattis! :)CarolineElf skrev 2014-12-14 14:56:51 följande:
Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!!
-
Tung dag idag.. Har BIM idag eller någon gång nu i veckan, men testade negativt imorse. Eftersom vi har bestämt att detta är vårt sista försök innan fyra månaders uppehåll så känns det riktigt skit..
-
Tog ett test, men tror det är kört för min del. Tyckte mig ana ett supersvagt streck, så jag provade att ändra ljusstyrkan något i en bildredigeringsapp, och då syntes det lite tydligare. Men det är så himla svagt så tror bara att det antingen är inbillning eller spökstreck